星期四, 9月 18, 2008

(451) 第二頓下廚的晚餐

2008.09.07

是日餐單:

滑滑瑤柱蒸蛋
(用碟蓋住個面來蒸, 真係好滑架!! 第一次試!!!)

香甜叉燒
(在MONBIBI的提醒下, 我才記得原來自己係識煮叉燒的. 當然最重要係買左樽李錦記叉燒醬先啦! 哈哈!!)

水煮白菜仔
(因為煮完上面個2樣之後已經好攰, 唔想再整, 所以就只係用水煮熟便上枱! :-P)

霸王花菜乾豬展湯
(媽媽說可以下火, GOOD湯!!)




吃完飯後, 一出門口發現個天有3種色, 藍, 白和黑!!!! 好奇怪啊!!!!

7 則留言:

Unknown 說...

真係叻女, 就快有家姐0甘叻!!! gagaga...

占漢娜 說...

what a great picture of the sky!!

匿名 說...

好勁呀!尤其係個湯呀!
加油.

匿名 說...

missing you and your MonChiChi, Dap

sumsum 說...

waahhhhhh, you are so good! Need to take some cooking lessons from you.

Sei Gi 說...

我而家都時不時會試下煮嘢呀, 不過都係啲簡單菜式, 希望慢慢會有進步啦, 大家一齊努力呀, 呵呵!

我擒日都蒸左蛋呀, 不過有啲樣衰 >_<, 下次再試過, 我都想學整叉燒呀, 你忙完的功課得閒教我呀.......hehe...

匿名 說...

你有焗爐的話
可以塗左叉燒醬的肉 (我係hk就會用豬頸肉囉)
放入去烤
好好食架