星期四, 9月 04, 2008

(448) 倒數開學前的2天

2008.08.31

和他的朋友們去了MAIN STREET(UNIONVILLE)吃BRUNCH. 食物一般,但環境實在不俗,這就叫做"俾錢買個環境"吧?!

吃過飯後,我們去了鬼佬超市SHOPPING,居然見到"乳豬型"的月餅仔! 有個鬼佬還拿起它來逗BB笑... 看真一點,個月餅又真係幾好笑!




每個賣4.98CAD一個! 加埋稅... 成差不多HK$40一個月餅仔! 好彩我唔鍾意食月餅架0者! 慳番! :-P


7 則留言:

jaztamama 說...

哈哈!明明係豬仔型嘅餅做咩企
喺月餅盒度扮月餅呀???

占漢娜 說...

咦!豬型月餅?有幾多個「黄」呀??

匿名 說...

我覺得我唔會食佢囉.
月餅的感覺頓時消失左.
不過我都想知係幾王月呢?

萱萱媽媽 說...
此留言已被作者移除。
萱萱媽媽 說...

好得意呀...我好有興趣呀...但我覺得係冇"黃"0既! 會唔會有D似香港的棋子餅呢?
快D開估啦...

Unknown 說...

可能係細個食的豬籠餅!!

不再thin的阿thiN... 說...

我去超級市場求證過了,原來只有蓮蓉,沒有蛋黃的!!