星期四, 10月 02, 2008

(453) Algonquin 楓葉一天遊

(圖片由占漢娜加工)


2008.09.27 (星期六)

終於完成了三個QUIZ (雖然仍然陸繼有來...), 趁週六和郭生到Algonquin賞紅葉. 經過2.5小時的車程, 便來到這個四周也是紅紅橙橙黃黃綠綠的森林. 聽說這個地方很多人露營的, 他的朋友就曾在露營期間碰到小黑熊!!! 雖說是小黑熊, 但小極亦有大半人個那麼高, 都咪話唔驚! 我們當然沒有露營, 只是行行那些行山路徑, 賞賞紅葉和拍拍照. 可惜那天天氣不是太好, 天陰陰的, 否則應該會更加美啊!!

(左: 我們去的時候已經進入高峰期, 加上早上下過雨, 所以落得遍地紅葉)
(右: PETER PAN芝也到此一遊)


(左: 紅+橙+黃+綠=整個山頭的顏色)
(右: 楓葉在樹頭上休息)




(左: 以前這裡是火車軌道啊)
(右: 楓葉跟大家SAY HI!)



(紅葉前拍張紀念照)

13 則留言:

monbibi 說...

楓葉跟大家SAY HI!---唔知點解望到個一刻覺得li個description好可怕~~~ =.=
呵呵...

btw...
王子突然變了郭生,聽唔慣tim~~~
我都係喜歡王子li個稱呼多d...嘻嘻

不再thin的阿thiN... 說...

"楓葉跟大家SAY HI"->我以為寫得生動D,大家會開心D添... >__<

王子...只係大家想像出來的...佢只係一個平民...

占漢娜 說...

哇!好靚bo!!為了令小楓葉的greeting更加生動,我做了少少手腳,同emailo左俾你。

匿名 說...

好靚呀~~~
努力讀書過後既遊樂,係咪特別開心呢﹖

& 同意monbibi﹗ 明明係王子,做咩變左郭生﹖

sumsum 說...

I agree. 王子 sounds nicer!! heheehee :)

monbibi 說...

可能就係因為佢生動得滯,我被楓葉既熱情嚇親lor~~~ :P

王子就是王子嘛...唔好扮平民wor~~~
我地li d先至係平民百姓,唔好同我地爭戲份呀...

海倫 & sumsum~~~
多謝你地既認同...呵~~~

btw...
sumsum, u will be back to hk quite soon la bor.
can't wait to see u ne :)

monbibi 說...

剛剛望真d先發現...點解Peter Pan會手持青豆哦?!?唔係應該拎劍架咩?!?

匿名 說...

若果收到d楓葉書籤仲靚呀!

不再thin的阿thiN... 說...

MONBIBI,你好細心啊,甘都留意到PETER PAN的新"佩劍"!!!由於佢之前個把太細了,所以我送了把大D既"青豆劍"俾佢LOR!佢而家日日都戴住佢架!呵呵~~

CELL:我今次無採葉啊...楓葉書籤,等你來到時一起去採吧,雖然佢地應該會番做綠色!
:P
SUM & 海倫:王子...我都希望佢係王子,甘我就可以住係城堡,日日吃喝玩樂了,呵呵呵!!

占漢娜:我將你俾我幅相擺左上BLOG了! :D

monbibi 說...

青豆劍...真係好特別~~~ =.=
咁佢既暗器係咪青豆飛標?!?
人地出招時會講"看劍~~~",我諗Peter Pan要講"看豆..."(頓時少左d氣勢咁tim...)
同埋日日帶住係身,小心會惹蟻bor~~~

um...
thina~~~
如果你有城堡既話,記住要邀請我去一遊,或者請我做侍卑我都唔介意架...(呵~~~)

monbibi 說...

oh...
補充一句---加工後的楓葉的確親民好多;家姐,你好利害呀,為小楓葉帶來生命!!!

匿名 說...

點解Peter Pan會手持青豆-->
係芝芝們的主人先會留意到...

外國人的紅葉都大塊d
日本o個d細細塊唔同種類

公主而家過住皇室的生活
梗係掛住我地d平民
所以同王子玩cosplay,叫返d平民既叫法啦

愛麗C 說...

thin,好靚啊! 好似卡通片入面d森林!
好掛住你呢, 你好似慢慢習慣加拿大既生活了!