星期一, 10月 20, 2008

(458) 小B出世了 ^0^


昨晚我發夢小B出世, 但我好遲先知, 跟住就收到英倫姐姐的電郵, 說 "I'm the last one to know"... 當時在夢中想, 我才是最遲知的那個姑姐啊...
唔知我係感應到小B出世, 定係因為呢排成日係度諗住小B會幾時出世, 所以先會發個甘既夢呢?
TO小B:
你係唯一一個我唔可以係你一出世就去探你的B... 當我見到你時, 你已經10個月大了... 祝你快高長大, 健健康康, 要乖乖地啊~~ 希望在美國買給你的衫仔你會岩著啦~~
FROM 有點感觸的三姑姐上 (>_<)

4 則留言:

占漢娜 說...

三個B出世我都唔係香港...但而家科技咁先進,香港有D咩最新發展都好快知道。好慶幸好快就可以番香港見到三兄弟la!!!

匿名 說...

哈,唔怪得知你話串燒3兄弟
快d追返個女!!
女先係寶呀, hahahahaha

monbibi 說...

女先係寶呀<--我同意!!! hoohoo...

匿名 說...

恭喜呀!好得意呀!
幾磅呀?肥唔肥呀?
cell