星期六, 10月 11, 2008

(454) 我的午餐和晚餐

我吃了松鼠的糧食???

還記得第一次到他家作客, 那天睡醒便到廚房找東西吃. 見到有一袋麵包, 便拿出第一塊, 即是俗稱的麵包皮. 他媽媽看到便說: 唔食麵包皮架喎, 麵包皮係俾松鼠食架!
....................

上月, 我特地割愛, 到剩下的麵包皮給他媽媽餵松鼠.
但這天, 雪櫃已沒有其他東西吃了, 只有兩塊麵包皮, 花生醬和香蕉, 又不想開爐煮食, 唯有把松鼠的糧食吞進肚裡. 其實麵包皮也很好吃啊... 加拿大的松鼠, 應該是說郭家的松鼠真有口福!!!




瑤柱冬菇雞飯

話說文太每隔兩週便會到這裡打掃吸廛.
那天, 她看到我在吃白飯和豆豉鯪魚(由香港帶來的 ^_^),
她便大叫: 唉啊, 阿妹, 食D甘唔健康既野?!!
我細聲地說: 方便呀MA...
她說: 想方便好簡單之MA, 浸D瑤柱冬菇, 加D雞肉, 等D飯就黎收晒水, 就一次過放落飯煲, 再焗多陣, 加D豉油就食得啦! 一次過煮多D, 放入雪櫃叮熱佢, 下餐又有得食啦!

於是這天便煮了4"0麥"米, 加了4隻冬菇, 2粒瑤柱, 和5隻雞脾肉, 都幾好味! 我自己可以食幾餐之餘, 同屋的女孩和郭生又可以用來帶飯, 一舉幾得!! (^_^)



11 則留言:

Raymond 說...

我每朝早餐都係食蕉+花生醬麵包o嫁!
我媽咪通常將條香蕉夾喺片麵包裏面(好似hotdog咁)

嘩!個鷄飯睇落好好味噃!
我個朋友超幸福.. 哈哈
下次我又o黎食!多個人多雙筷啫!?:P

Sei Gi 說...

嘩, 很美味的雞飯呀! 又學到嘢啦!!

monbibi 說...

點解chichi會係隻鑊度架?!? =.=
thina,你唔係懶煮野食到想煮左chichi黎食呀嘛?!?

Unknown 說...

王子肯bring lunch box 真好仔

不再thin的阿thiN... 說...

raymond:梗係無問題啦!多2個人,多2雙筷就仲OK添呀!!

seigi:係呀,勁方便,岩我呢d懶人!呵呵!

monbibi:芝芝甘多毛,塊面又硬,唔知點食好喎...

alice:餐餐出去食,又貴又厭,間唔中帶飯都係一件好事!

占漢娜 說...

Camden Market都有賣香蕉+花生醬麵包,and 稱之為Monkey Burger.要2英鎊半一個o架!

做咩要去到煮芝芝呢一步呀??無得食成o甘?

sumsum 說...

hmm.... can you 'email' me some? :P

Raymond 說...

嘩...原來喺英國... 香蕉花生醬麵包可以賣到2.5磅!

我好期待下次再玩煮飯仔呀!

匿名 說...

麵包皮烘脆左好好食架

匿名 說...

我其實都唔食麵包皮呀!
但沒想過是松鼠的糧食,加拿大真幸福.

monbibi 說...

thina...
原來你真的有想過食芝芝... 0.0
(hoohoo...)

un...
我完全同意
麵包皮烘脆左真係好好食~~~

Canada的松鼠真富貴...