星期六, 5月 13, 2006

(23) 壽桃包

第二次做中式麵包,又宣告失敗!!
終於明白別人所講「中式包點的難度比西式糕點高」的這個說法了。
材料看似非常簡單,但技巧和經驗少一點也不行。
媽媽看到我的失敗之作後才告訴我原來搓麵粉是要用暖水的;
搓好的麵團要放在室溫下讓它發酵;
放入蒸爐後千萬別開蓋,否則會影響麵包的外觀。
從失敗中汲取教訓和經驗,告誡自己不可以再犯同樣的錯誤,和不要因為之前的過錯而影響下次的表現,向前望,不斷改進,我相信總會成功的!做麵包如是,人生亦然!
下次繼續努力,向挑戰高難度的中式麵包出發! (^_^)

3 則留言:

匿名 說...

點解你每次都說是失敗,但看來都是很美的. 希望你可以成功呀! 其實成功只係距離你很短的路,所以你放心,很快會成功呀!

匿名 說...

我都係唔識整...亦唔知你點整...
不過我稔可能要加d yeast落去一齊猜
跟住放一段時間比佢發酵先唔會咁實
麵包都係咁整
我諗哩個都不相伯仲

匿名 說...

thena,向中式美點進發既你,
好令人期待呀﹗﹗
我一於搵日去你屋企食?啦
叫埋auntie 包伙食?唔該