星期一, 5月 15, 2006

(24) 母親節大餐(阿thin煮的第一頓西餐)

~ Mother’s Day Special Menu~

Salad
Caesar Salad

Main Dish
Mini Supreme Pizza (with Tomato Sauce)
Spaghetti Bolognese

Dessert
Chinese Dessert (Red Bean Soup)


昨日一大清早便跟媽媽去久違了的街市;下午為了一棵菜而去了city super;又再為了一舊芝士去了sogo;原來買?一點也不容易!回到家,已經是下午五時許了。由於所有菜式也是第一次做,所以五時半開始便躲在廚房裡,經歷三個小時的奮鬥,終於完成這次艱鉅的任務!

凱撒沙律:為了買羅馬生菜,要專誠搭車到city super,但偏偏又買不到凱撒沙律的絕配:parmesan cheese。去到sogo和needs,發覺它們的芝士種類比city super的還少!結果被迫買了一瓶日本製的parmesan cheese。但要知道原舊芝士的味道比芝士粉好得多,所以回到家後繼續到附近的超級市場搜購,結果居然在百佳發現了它!!可謂踏破鐵鞋無覓處!!

材料
. 1棵-- 羅馬生菜 (Roman lattuce)
. 適量-- 巴拿馬芝士 (Parmesan Cheese)

蒜茸麵包粒 (Croutons)
. 適量-- 法國麵包 / 白麵包片(切粒)
. 2粒-- 蒜頭(拍扁)
. 3湯匙-- 橄欖油
. 2湯匙-- 牛油

沙律汁
. 1茶匙-- 檸檬汁
. 少訐--黑胡椒
. 1茶匙-- o急汁 (Worcestershire sauce)
. 1/4杯-- 橄欖油
. 2隻-- 生蛋黃
. 1茶匙-- 蒜茸

步驟
1. 將沙律汁材料的拌勻,備用。
2. 用橄欖油及牛油炒香蒜頭,離火,棄蒜頭,將油淋在麵包粒上大火焗5分鐘,成Croutons備用。如沒有焗爐,可用平低炒麵包粒至甘黃色。
3. 生菜洗淨切段,放下己調好的Caesar 汁撈勻,加蒜茸麵包粒、Parmesan Cheese 薄片即上碟。
(食譜提供:http://leisure-cat.com/frm_1029.htm



比薩:原本想自己做餅底的,但因為時間有限,所以買了現成的薄餅底,只需加上自己喜歡的餡料,再加大量mozzarella cheese(會有芝士起筋的效果),然後焗製13分鐘,便大功告成!

波倫亞式肉醬意粉:參考了多個食譜,結果想加的材料就加,不想加的就自動刪減...原來用自己的舌頭來決定材料和調味料的份量,才是最直接和有效的!但在不斷的試味過程中,未開飯便已經試飽了!(笑)

Serving Size: 4 to 5ppl
Ingredients

·1/2 pound mushrooms
.1 carrot (small), finely diced

·1/2 pound of minced beef

·2 tablespoon olive oil

·1 onion, finely diced·1 garlic, finely diced

·3 tablespoon tomato paste

·2 tablespoon dried oregano

.1 teaspoon dried thyme

·4 small fresh tomatoes

.2 beef shock (dissolve in 250ml boil water)

·350g pasta

·Parmesan cheese to serve

·Salt and pepper to taste

How to Cook
1.Cut the mushrooms up roughly
2.In a hot skillet, add oil, onion, carrot and garlic
3.Add the mushrooms, keep the heat high and saut? for 4 minutes then add in the minced beef and saut? till it turns lightly brown (add some water if too dry)
4.Stir in tomato paste, fresh tomatoes, beef stock, oregano and cook for 5 minutes
5.Meanwhile, boil pasta in salt and olive oil water
6.Add Bolognese sauce on pasta7.Sprinkle with Parmesan cheese before serving

8 則留言:

匿名 說...

我好鍾意去街市
(當然可能要日日迫住去就唔會咁諗)
好多野睇
我鍾意去超市街市
多過漫無目的咁行街....

匿名 說...

睇到你個蒜蓉包粒
我睇電視見過一個好易既方法整蒜蓉包
就係張塊包焗熱左硬左
就趁熱係塊面包上面
用切開左半粒既蒜頭打圈磨
咁就攪掂!
我試過一次
都ok架!
---
而家稔定父親節整咩差唔多啦!

不再thin的阿thiN... 說...

銀,睇唔出你鍾意行街市喎!!同男朋友行呀? ^.^
父親節...未必會整lu...媽媽話見到我好似整得好辛苦甘,叫我以後唔好整啦,同埋d材料又貴...
但其實我整得好開心呀~而且最緊要係聽到阿嫂讚好味~呵呵~但我三歲既姪仔唔多欣賞!! >_<

匿名 說...

我覺得你已經好努力呀!最起碼好似我咁|
我都沒有意思想去煮. |
媽咪都係驚你辛苦,當然有得吃一定很開心. 所以不要放棄呀! 支持你!

不再thin的阿thiN... 說...

哈哈,朋友真係好呀~~成日都會留言鼓勵我!! ^.^
多謝晒呀!!

匿名 說...

點解我唔似會行街市
去街市好過去睇衫
哈哈哈
--
父親節要整!
唔公平呀!
唔好買咁貴既材料就ok啦
係咪都會出去食
條數咪又係係度

不再thin的阿thiN... 說...

父親節試下整中菜都好喎... (^_^)

monbibi 說...

thin thin...
如果你下次有D咩材料要買,又諗吾到去邊度買,可以打電話問下我啦∼∼∼ 咁就吾駛周圍走啦ma....
哈哈。。。你都知我成日自己煮野食架啦!:)