星期日, 5月 28, 2006

(31) 朱古力雪芳蛋糕

今天原本為朋友慶祝生日,怎料朋友生病了...朋友,要早點痊癒啊!(^_^)
夏雨綿綿,整天賦閒在家,便找來一個朱古力雪芳蛋糕的食譜,結果...算是九分成功,因為表面有少少「火農」了! :P
味道和口感和嘉頓的相若,而媽媽試味後,評語居然是:「好好味,但鬆得滯!」
雪芳蛋糕當然是鬆才好吃啊,那有人嫌蛋糕鬆的呢?哈哈!

5 則留言:

匿名 說...

It looks yummy!
Wanna try!

不再thin的阿thiN... 說...

siu ming,多謝你既留言...但係你岩岩先問我相入面個d係咪炭...轉頭又話想食...莫非你係吳剛師父接班人?!

匿名 說...

我都係個句,thin你快d整d曲奇比我地吃呀!
現在全公司都冇人會整,係因為沒時間,係因為懶,但放心,我冇得食亦只好去買住頂當. 等你的曲奇呀!

萱萱媽媽 說...

咦!你好衰呀!引死人啦!搞到我個心0羅0羅"luen"想整呀!你Keep住個製作方法先,遲D連埋其他一齊比我呀!Thank you先!嘻嘻!
P.S. 你近來係好得閒喎,又整蛋糕,又成日
Update個Blog...太過份啦!

匿名 說...

雖然唔關雪芳蛋糕事...
終於食到蜜糖烘餅喇~
好食好食~~
多謝晒呀﹗