星期二, 5月 23, 2006

(28) FREE

5 則留言:

匿名 說...

我想問你寫這封信的人是你的上司嗎?|
真是一個奇怪的人,或許他真的說得對....
哈,但你也不會辭職吧!

阿四 說...

好耐無接觸過日文,睇完之後明明地,但係你上司咁講...真係好攪笑...!

不再thin的阿thiN... 說...

係呀,佢高級過我law,但唔係日本人黎ge~
會唔會辭職...我都唔知,睇定d,做多2個月先la~

萱萱媽媽 說...

辭職?如果你辭職後返來日立,我100%支持你!如果唔係,就再比多小小時間喔!其實我好羨慕你,因為我真係忙到嘔呀!

不再thin的阿thiN... 說...

我係日立已經無容身之地架啦... >_<