星期三, 10月 04, 2006

(70) 肝膽相照龍鬚糖


好兄弟前晚飛了去杭州,昨天極度囂張的打電話給我,說自己多逍遙自在,晚一點便到西湖逛逛。心中暗歎倒楣,不知道什麼時間認識了此等「(沙)塵精」。
今天早上接到她的來電,說已經落了機,還買了手信給我。個半鐘後,她已站在我公司門口,手裡捧著雪白的龍鬚糖,新鮮空運抵港。朋友還教我,若糖開始溶,可以放在冰箱片刻,那麼龍鬚糖又會回復鬆軟可口。
其實龍鬚糖的味道還是其次,那份心意已教人感動之至。
多謝。

(所謂好兄弟,其實是好姊妹也。人靚聲甜,又如此細心,難怪人見人愛。作為你的好朋友,點都會撐你架!)

6 則留言:

匿名 說...

得友如此, 千金難買呀!

萱萱媽媽 說...

Woo..美味しいそう…
請告知阿PEN, 其?我都好支持她阿!(雖然0吾知支持她D乜?)我有無得食阿?

匿名 說...

若果有人買咪仲送到去我公司,我一直會大力支持呀!

匿名 說...

本來我都有架, 點知太好心, 怕佢由佐敦行到尖沙咀辛苦......早知堅持要佢?過來,咁日立人就有得食啦......都係肝膽相照出事

阿四 說...

日立O既同事,好抱歉呀...我真係有多買一盒FOR你們的...但係正如大佬LINDA所講...去完佐敦後,拖住個TROLLEY的而且確有D難度呢...我PROMISE你地下次一定會買D手信,親手新鮮滾熱辣咁送上GATEWAY架!!^^

不再thin的阿thiN... 說...

sherman,我地不嬲以前係公司都係咩都同人"加油"一餐架la~都係講個心意架?~哈哈~