星期六, 10月 07, 2006

(71) 中秋快樂

多謝大佬和阿四送隻甘靚既兔仔燈籠俾我呀!!(^_^)

6 則留言:

萱萱媽媽 說...

Hi Thin, 中秋節快樂呀! 多謝你個Message呀!尋晚玩得開心嗎?你0個個惡老大(老婆婆)有冇"哈"你呀!
你個兔仔燈籠好靚呀!我尋晚都到帶萱萱玩燈籠呀, 萱萱個燈籠仔係Mickey燈籠0黎! 好開心呀!

萱萱媽媽 說...

Sorry, 我寫錯字,應該係"大佬"先0岩!

不再thin的阿thiN... 說...

sherman,我見到萱萱個燈籠好大個呀!!
大佬...都無"合"我既,不過同阿公係我面前晒恩愛,驚死我唔記得中秋節係"人月兩團圓"既日子甘呀!>_<

匿名 說...

冇呀冇呀, 我冇晒呀, 係個月亮又圓又大, 晒之麻.

不再thin的阿thiN... 說...

今年個月亮好似無甘"近"甘...細過舊年甘既...大家有無同感呀?

匿名 說...


天文台話今年個月亮唔知係近1x年最近地球架喎...
細我就唔覺得細
不過15個月亮確係凹左落去...