星期四, 10月 26, 2006

(78) MOS BURGER

MOS BURGER登陸香港!
第一次吃MOS BURGER是2000年,當時在日本,好像是國分寺站分店。其實對RICE BURGER的印象已經很模糊了,直至早前M記出了飯TASTIC,才勾起對MOS BURGER的記憶。
年中時,得知師弟入了MOS做「開荒牛」,朋友和我就開始期待珍珠堡的來臨。師弟雖然是做管理層,但事前去了日本受訓兩週,然後再到新加坡6個星期,大概是學習管理和煮飽技巧。
10月20日,apm店終於開張了,聞說萬人空巷,為了買一個包動輒要等30分鐘以上。
為了尋回昔日RICE BURGER的味道,昨天特地約了三位好友到apm為MOS和師弟打打氣!結果……結果足足輪候了90分鐘才買到一個珍珠堡!以快餐來說,要輪候90分鐘確是有點不可思義,但以香港人貪新鮮的習性來說,又似乎是意料中事。
之前看報章雜誌說,香港MOS標榜帶子天婦羅珍珠堡為香港獨有的限定品,所以昨天沒有多加考慮便點了這個套餐,包括:
帶子天婦羅珍珠堡 一個
粗薯條(細) 一包
中汽水/檸茶/西式湯 一杯
合共40元正(單買帶子天婦羅珍珠堡要25元)
不想吃薯條的,可以改為脆雞或沙律,當然價錢是不同的。
先說說這個限定品吧。據說MOS的海外店均用了台灣有機米作為RICE BURGER的材料,主要是因為口感比日本產的更為煙韌,云云。因為我已經忘記了日本RICE BURGER的口感,所以是否更加煙韌,就無從比較。但就昨天的珍珠堡而言,飯的部份頗為彈牙;至於餡料方面,帶子加天婦羅,再淋上特製醬汁,味道不俗。但吃到最後,由於餡料和醬汁都被擠到最前,所以最後數啖就如吃白飯一般,淡而無味。奉勸各位要留點餡料到最後才吃。至於粗薯條,則略嫌不夠薯仔的香味。但對於喜歡啖啖薯的人來說,口感還是不錯的。
要等至少30分鐘或更長的時間才可以買到一個包,是否值得,見仁見智。但在M記壟斷的市場局面來看,多點新型快餐店的衝擊,或多或少可以帶來一個平衡作用;尤其是在M記套餐愈來愈貴的情況下,大眾是應該要有更多的選擇。

11 則留言:

匿名 說...

其實我覺得唔夠熱!!
因為留學返來
再去日本&台灣旅行都有食過
o個d真係熱到"辣"口!!!!!!!!!!!!!!

不再thin的阿thiN... 說...

係?
但佢又話係即叫即整既?唔通同apm冷氣太凍有關? :P
我今次去台灣特登唔食MOS架,諗住返黎香港先食...
甘除左唔夠熱之外,你覺得個味道有無什麼差別呢?

匿名 說...

等我得閒去試下先,不過要等成90分鐘..我估我會餓死左..所以我都係多等一會吧.

匿名 說...

講到食,香港真係天下無敵。英國d野食好悶...好想快d番香港食好野......但阿媽又話我番到去要食補品所以要介口,好慘啊!好想食下d新奇既野.....

不再thin的阿thiN... 說...

han,屋企好多補品呀!唔可以亂食野呀,會"破氣"架! :P

匿名 說...

tHin~~ this is Jo ar. I have to take the Licence Exam tmr ar.. but I cannot help coming to see your blog, I also like Mos Burger ar!!! Our Bank, the existing one, was invited to its opening ceremony in apm... u guess what was served in the opening ceremony?

匿名 說...

其實如果唔係呀小師弟係魔司漢堡做野
我一定唔會排....
好食係好食,但係都未至於好食到要令人排咁耐...(雖然我只係負責坐低等食既無謂人)

monbibi 說...

oh...
我係Mos Burger既fans,不過如果要等咁耐,我就吾會等lu..
haha...
雖則佢黎左香港,但我都依然會掛住日本既Mos Burger多d...
台灣既我都食過啦,不過個味道好本土化,感覺好台灣!

不再thin的阿thiN... 說...

jo,多謝你甘捧場啊!開幕時...唔係應該serve招牌包RICE BURGER嗎?
海倫:都係架,如果唔係小師弟係度做,我都唔會甘雀躍約大家去食...同排...
bibi:過得一頭半個月,應該唔會排成甘架啦!
michelle:你住得甘近,大把機會食 :D

匿名 說...

係約埋一齊先會排
因為明知過多一頭半個月
就算係排
都唔會排90min咁誇

不再thin的阿thiN... 說...

都係既,一場去到,話明係約大家一齊去食mos,無理由見到甘長龍就縮沙食其他野(雖然apm個food court d野食都幾吸引)...