星期二, 10月 24, 2006

(76) 台北奇妙之旅(下)

由於時間有限,所以只是去了幾個有名的景點,但如淡水,101這些地標,卻沒有踏足的機會。
此行以食為主,吃了好幾樣出名的小食,又買了必買手信,算是頗圓滿的台北市中心之旅。 作為一個公司短程旅行,台灣的確是一個不錯的選擇,但暫時未有想再去的慾望。
台北,感覺有點像廣州,有點陳舊,有點粗魯,但地方尚算清潔。

還是談談它的小食吧:
1) 花生糖雪糕PANCAKE(九份)
薄薄的PANCAKE包著花生糖碎和冰凍雪糕,有出奇不意的好效果。
2) 香酥菇(九份)
充滿汁液的香菇被椒鹽炸粉包著,口感十足。
3) 深坑臭豆腐(九份)
據老闆所講,豆腐是一層一層的加上去,和香港的不一樣,而掃在上面的醬料亦特別香濃可口。
4) 花枝丸(九份)
臨行走朋友千叮萬囑叫我一定要吃花枝丸,果然聞名不如見面,彈牙程度好比周星馳電影內的「乒乓球」一樣。
5) 大大件雞扒(士林)
大小有如臉蛋般,所以必須和朋友SHARE,否則便沒有胃口再試其他美食了。至於味道,一般吧。
6) 胡椒餅(福州世祖,饒河街)
用炭爐焗製,所以特別香脆。餡料為豬肉和香蔥,啖啖肉之餘,還帶黑胡椒的香味,值得一試。


7) 司蚶(梅子)
好鮮甜。
8) 五十嵐珍珠奶茶
聽說是現在最出名的珍珠奶茶,頗香滑。
9) 維格烘焙鳳梨酥(酒泉街)
當然不用多作介紹,兩個字,好味!
10) 老天祿鴨舌(武昌街)
老字號,雖然絕不便宜,但很好吃,連日本人同事也讚不絕口。


11) MR. DONUT(台北車站)
雖然是日本品牌,但因為香港沒有,所以在台灣見到便忍不住買了來吃。雖然最近銅鑼灣也開了一間DONUT專門店,但我覺得太甜了。反而MR. DONUT的甜度適中,好味好味!還記得當時在日本讀書,不時和朋友等到它特價(約100日元一個)時便大吃特吃,哈哈,無怪乎當時胖了足足一個碼!

12) 黑橋牌肉乾肉絲(漢口店)
很多旅遊書也推介。香腸和豬肉絲也蠻不錯。

除了小食,台北另一個景點是誠品書店(敦南店)。一間開廿四小時的書店,固然吸引了一班夜書虫。星期日凌晨離開時,大概是兩點左右,還見到很多人在打書釘。但若然想買便宜書,建意到地下街走走。我便在台北車站的地下街和朋友合共買了4本書,有七九折,若單買一本也有八五折。此行共買了2本圖文並茂的中醫書,2本日文書,和一本勵志書。若不是行李太重,真想再多買幾本回來。

(如果想睇到更多旅行相,請到以下網站:http://arthinthin.spaces.live.com/

(芝芝在忠烈祠和兵哥合照,多神氣!)

11 則留言:

萱萱媽媽 說...

多謝你的手信呀!特別係"老天祿鴨舌", 好好味!不過鴨舌只能"活"到今日下午1:00.
P.S. 我地又緣慳一面喇!When will I see u again...When will I see u again...(請高聲唱出)

不再thin的阿thiN... 說...

sherman,你做咩甘夜都唔睡呀??成點鐘仲係度留言既?
鴨舌只活到1點?你地好厲害呀!!!(雖然我曾經都係一份子...)
好想見萱萱呀!幾時帶佢出黎玩?or去你地主場玩?

匿名 說...

我都想去台灣,我都想放假,我都想公司出錢唔使我做咁去台灣玩!!!!

匿名 說...

我以為你無去饒河街添!!
o個個胡椒餅真係好好食
一路咬
d肉汁一路漏出來
熱到我死!!

krispy kreme d donut又好似甜d
不過又好似軟熟d
你有無食過original味?
我覺得original味無咁甜

其實黑橋牌同鴨舌
香港都有得賣啦!!
d鴨舌真係好好味!

你有無去食鼎泰豐?

萱萱媽媽 說...

夜訓?冇計啦,要Upload女女D相上網呀0麻!你唔係唔知Blogger幾"易"Upload架0啦!
整成幾十次都Error, 激死!!

monbibi 說...

haha...
Mister Donut... 一百日圓既時候真係會覺得好抵,見到一定會買黎食。。。
除左一百日圓Donut之外,吾好忘記仲有一排我地晚晚去99Yen店買雪糕,一路食一路行番宿舍丫!!!
諗番起都有D可怕,不過又好開心??哈哈??

不再thin的阿thiN... 說...

UN:我無食鼎泰豐呀,時間實在太有限啦!比香港既好食好多?(我覺得香港既鼎泰豐一D都唔好食!!)原來香港都有黑橋牌同鴨舌賣mer?係邊度呀?
bibi:仲有crepe,特價250yen時,真係食到滯呀!!哈哈!!

monbibi 說...

無錯??
貪心既我地仲要一食食兩件,滯死!

匿名 說...

唔, 當然就唔係即食o個d
只有已包裝好o個d
其他商場都可能耐唔耐擺短期檔
長期都有得賣既就係
油麻地彌敦道的永安地下o個層!!
有機會放工去望下啦
咁近!

不再thin的阿thiN... 說...

原來香港都有...不過我覺得黑橋牌其實唔算好好味...

匿名 說...

我...
其實未食過...
呵呵