星期一, 10月 16, 2006

(73) 五金妹的誕生



上月去了工聯會報讀於11月開課的烹飪班和中藥班,順便辦了入會手續。
職員:你做咩行業架?
我:電子。
職員:出入口定工廠呀?
我:出入口。
職員:哦,你係屬於五金業的。
我:……
昨天終於收到會員證,還有五金工會的會報,正式成為港九五金工業總工會的會員。
五金工會… 忽然間覺得自己MAN了很多…

8 則留言:

萱萱媽媽 說...

嘩!我笑到比其他人發現0左!
你好勁呀!0吾該比個士巴拿同水喉通呀!

不再thin的阿thiN... 說...

sherman...你...你取笑我?!!
我同另一個朋友講...佢話想像緊我溶鐵個樣呀... >_<

匿名 說...

唔怪得之前你同事話你幾得大隻左,原來你加入了五金這行.....聽落又真係幾勁. 下次有乜都搵你呀!

匿名 說...

我屋企水喉漏水,麻煩妳幫我整整... 仲有好多地方需要修理啊...麻煩哂

不再thin的阿thiN... 說...

michelle:大隻呢D野唔好再提啦...>_<
kevin:我諗你屋企要搵三行師傅喎...五金妹幫你唔到! :P

monbibi 說...

識左你咁耐都吾知你原來係做五金bor...
呵??呵??
不過我估如果我去報名既話,應該都會係你同行。-_-
因為我公司係賣貴金屬......

匿名 說...

莫名其妙,其實佢係o米想話你五行屬金呀?
你睇真d 份會報,可能係蘇師傅出ga,haha!

匿名 說...

Hey Lil' Sis

Always knew you'd be going places with that job of yours. I can see you know chairing meetings and standing outside your office with a plaque on strike! ;-)