星期日, 10月 29, 2006

(81) 囍事(下)

舊公司同事陸續傳出喜訊,恭喜恭喜!
雖然請帖被廣泛大眾視為「紅色炸彈」,但我仍然樂意被轟炸!畢竟這絕對是一大喜事之餘,可以被新人邀請一同分享他們的喜悅,亦是一種福氣。
順帶恭喜兩位即將結婚的中學同學,一位在美國,一位在澳洲。雖然不能親身出席婚宴,但仍然衷心祝福你倆。 (^_^)/


3 則留言:

匿名 說...

其實
真係好睇你同發帖人的關係

monbibi 說...

銀,我同意!!!

萱萱媽媽 說...

Thin,其實我都覺得收請帖係一件好開心的事(當然派帖的人起碼要係識啦!幸好到現時為止,派請帖給我的全是好友)因為結婚係一件人生大事,身為朋友,可以的話,我都必定出席,分享0下這一份喜?。仲有,?一次出席婚宴,都會?起我結婚時的回憶!好多時我都會感動到流眼?添!