星期三, 3月 12, 2008

(404) I LOVE 吹蠟燭

OUTBACK+朋友+神秘嘉賓+芝士煙肉薯條+插上蠟燭的牛排+生日蛋糕+趣緻廚具+金太郎芝芝=歡愉的生日晚上

多謝朋友們的細心和關愛,真的好開心好開心好開心!







小風波下的三色鬱金香...昨天沒有心情細看,今天再為它澆水的時候,嗅到陣陣花香...原來,它真的很美,很美...

6 則留言:

monbibi 說...

thina,開心就好啦~~~

其實鍚你既不單只我地架,還有那遙遠的他~~~
雖然不太清楚小風波是什麼,但希望你能好好記著當天那令你觸動的一刻,無論發生什麼事,在動氣之前,先想一想那一刻觸電的感覺,然後笑一笑...然後,你還會動氣嘛?

I love you! :)

萱萱媽媽 說...

你漏左 +漂亮的壽星女呀!
插上蠟燭的牛排,好特別呀! 吹蠟燭後,係咪切牛排架? 仲有D花好靚呀!

匿名 說...

生日啦...大個囡啦...
小風波咪算囉. 笑下啦,我也很久沒有人令我動氣了. 真令人又妒忌又羡慕.

匿名 說...

小風波可以增進感情
最緊要互相體諒啊
有時少少野可能唔知點解都會好嬲好"蚊"
但每件事總有解決方法
只在乎相方都有心就無問題架啦

成日都有花咁開心!!!!嘿嘿!!
收好d呀,咪海盜芝芝走來囉左去呀!!!

Raymond 說...

嘩!
牛排..好好味咁噃~
嘩嘩!!
生日蛋糕..好靚呀~
嘩嘩嘩!!!
花..好得喎!!

係時候跟我朋友學下o野啦!
Athena生日快樂~ 又大多幾日啦 =P

monbibi 說...

銀~~~
我既海盜芝芝好有教養架...
吾會走去囉人野架~~~
呵呵呵呵...

亦都吾會好似金太郎芝芝咁無啦啦拎起把斧頭"hua... cha~~"咁...會嚇親人架嘛
呵呵呵呵