星期六, 3月 08, 2008

(403) ZOE & 帕莎

朋友推介(1) ZOE CAFE

三個人點了四款蛋糕,芝士蛋糕夠濃,朱古力蛋糕夠滑,HAZELNUT蛋糕夠香,哈哈笑的拿破崙餅夠脆。店內裝潢清雅,門口有盞大水晶燈,服務員不是一般的年輕少女,而是幾個打煲呔的叔叔,你可以說是格格不入,但我覺得這給人一種「老誌號」的感覺!

地址 : 銅鑼灣希慎道新寧閣地下6號舖 (近開平道)
(每人最低消費HK$50)
(左:4件CAKE大合照,每件約HK30)
(右:MOCHA,好味,HK$38)

朋友推介(2)帕莎

晚上去了吃新疆菜。叔叔遞上朋友一早預備好的蛋糕時,送我一頂新疆民族帽。以昨日所見,新疆菜是以肉為主(尤其是羊肉),餸菜帶點辣,味道較濃,很惹味開胃。六個女生點了一個四人餐,再加一客羊肉卷,已經足夠有餘,可見每碟份量也頗大。唯一美中不足的是,新疆菜嘛,應該有幾個新疆女孩跳舞助慶,這樣就更有氣氛了!

地址 : 銅鑼灣加寧街5-7號名店坊地下C1、C2及D1舖

(左:最愛這串雞串燒,雖然拍攝時有點震...)
(右:原來芝芝和這頂帽很配襯啊!)
P.S. 多謝朋友們的所有安排啊!YUMMY!! (^_^)/

10 則留言:

Unknown 說...

大頭芝芝戴得很靚!

jaztamama 說...

hee^^芝芝咪多個新造型~!
新彊菜好似幾啱我口味,唔該介紹下~

占漢娜 說...

係wow!你要帶我同你鬼佬姐夫去d新奇有趣既地方食野!佢今日生日呀,我地會同d朋友去飲茶食點心(今朝起身,佢同我講話覺得自己好老~~)。我就預祝你生日快樂la!

匿名 說...

好得意呀!個頂新疆帽....
羊肉我就麻麻地啦.

monbibi 說...

thina~~~
好在間cafe的cake好味咋(我簡直一額汗,呵呵,你都知我啦,出名路痴,帶住你地一齊兜黎兜去)..
chichi真係好靚,你應該影多幾幅擺上黎嘛~~~

to thina家姐...
oh~~~食野我岩丫...哈哈...我最喜歡同朋友去試菜,如果你返黎香港又吾介意既,我同埋你地一齊去食~~~哈哈...
btw...happy birthday to ur husband! =)
還有,你寄過來的朱古力我試左啦,謝謝丫!!!
幾好味,而且口感好得意... ^^

最後...
thina,你玩得開心就好啦~~~
其實我同另一個朋友食過,試過ok,覺得好味而且壽星女有特別禮物收嘛,所以可以一齊去試下...
不過,羊,始終不是我杯茶,所以我都係同雞串多d~~~ :p

匿名 說...

哩間新疆
我都好似食過一次
都幾好食架
(我唔食羊, 所以好努力找d無羊的菜, 哈哈)

匿名 說...

Happy Birthday! Happy Birthday! Wish you all the best!! Jo@11 march 08

sumsum 說...

Happy Birthday!!!!! miss you all as always!!

萱萱媽媽 說...

thin...生日快樂呀...快d貼上生日收到的花花相啦! 嘩!頂帽帽好襯芝芝呀!

萱萱媽媽 說...

thin...生日快樂呀...快d貼上生日收到的花花相啦! 嘩!頂帽帽好襯芝芝呀!