星期六, 3月 22, 2008

(410) 聚會

上完YOGA後,相約朋友到Italian Tomato吃晚飯。雖說是晚飯,正確一點應該是說在TEA TIME吃晚飯 。朋友和我晚上也各自有約,只好早點吃,早點散。想不到到今天還有生日飯,呵呵,多謝朋友的心意啊!
晚上八時,去了華仁堂觀看朋友的洗禮大典。大大話話也唱了13年天主教的歌,想不到原來華仁堂和玫瑰堂的聖詩雖有著同樣的詞,但樂譜卻完全不同!很久也沒有參加彌撒了,有點懷念中學時的生活......因為中學時遇著彌撒,那天便會早放,不用上課,最適合懶惰的學生!哈哈!!

(左:意式芝士批,好味!尤其是好滑好肥的CREAM!)
(右:彌撒完結,手持燭光的我(雖然沒有火))


(左:很美的十字架)
(右:甜到漏的情侶)<-希望他倆不介意我把合照放在這裡!


(左:綠,粉紅,黃,藍戰士齊出動!E...紅戰士呢?!)
(右:復活蛋在十字架前留倩影)

6 則留言:

匿名 說...

我見到紅戰士去了水牛城看水牛呀! 他還買了少少東西。不知道是否買給綠戰士?

粉紅仔換了眼鏡? 他們看來越來越恩愛啦!

不再thin的阿thiN... 說...

多謝路人甲報料!!!
粉紅仔換了眼鏡?唔知喎...不嬲都無留意佢係戴咩款式既眼鏡...你又會甘留意既?!

匿名 說...

路人甲, 點解你會咁眼利?佢真係換左眼鏡!

匿名 說...

raku, 忘記恭喜妳! 繼續畀心機!

和粉紅仔相處了那麼多年, 他有什麼變化一眼就睇得出! :)

很久沒有見他 (日本D相又沒有他:( ), 所以一看見他就覺得他有些不同。

匿名 說...

1)弊...覺得樂小姐個頭有d似假髮
2)我諗見到binka已經係一個神跡
3)中學時候去彌撒,最好是因為...可以唔洗上堂...大概從我相信有輪迴多過有永生o個刻起,我已經唔配做神的兒女了~

匿名 說...

un>我會去剪頭髮架喇, 畀D 時間我

THINA> BY THE WAY, O個間教堂叫聖依納爵堂, FYI only