星期日, 3月 16, 2008

(406) 從XS到M

又到了幫衣櫃轉季的時候,發現頗多超過一年沒有穿過的衣服的蹤影。看看尺碼,竟然有不少是XS和S!再看看自己現在的身形,只得恨心的把它們放在一起,打算找天捐給有需要的人。
見到媽媽正在吹頭髮,忍不住說:「嘩,我以前著加細碼架!」
媽瞄了我一眼,說:「人大左,D骨都會粗D架嘛,以前個D梗唔岩著啦!」
噢,媽媽真懂得安慰女兒!
丟掉差不多三分一的衣服,衣櫃輕鬆了,心情也輕鬆了,始終不能留太多,足夠便可以了。

8 則留言:

匿名 說...

做乜捐比人呀!
比我咪得囉.^.^
現在少了衣服,你不會話想添置一點新吧.

不再thin的阿thiN... 說...

我知你瘦...但我D衫你點會睇得上眼呢!!
買衫?NO啦!!要做慳妹,努力儲錢!!

占漢娜 說...

thin,去到加拿大要著果度既xs/s(甚至童裝L)。size尼樣野好虛浮,岩身就得la....

Sei Gi 說...

放心放心,M size 依然係好標準既身形,所以唔駛擔心啦,太瘦都唔好睇架,而家就幾好啦! :)

匿名 說...

Athena, don't worry. You might need to wear XXS or XS in Canada lae. I can't wait till I see you in Toronto! Let's ask Wai Wai to treat us to Summerlicious. ~bubu

Wai 說...
此留言已被作者移除。
Wai 說...

Summerlicious? it is only from July 4 - 20 and Athena will not be here that time。 bubu, 請唔到妳食啦:)

不再thin的阿thiN... 說...

去到加國,我會直擊報導究竟我著咩size架啦,嘻嘻~
bubu, let's hv Winterlicious then~ :D