星期五, 3月 14, 2008

(405) 想點呀?

什麼事也提不起勁;
什麼事也沒用腦袋記著;
做什麼也是一副懶洋洋的樣子;
說話時習慣以背脊對著人;
提醒做某些事時,只以一句「嗯」作回應;
解釋了某些RULES,得到的竟然是一句「下?甘搞笑既?」;
又問,為什麼電郵裡寫了「FYI」,說「下?甘奇怪既?」;
一句簡單的英文,可以對著我說「我都唔知佢講咩!」;
忘記了,可以重頭再教,但一次,兩次,完全一副敷衍相,
態度惡劣,無禮貌,無心工作,無時無刻也板著臉!

自問不算熱情的人,但總算以禮待人,
「唔該前」「唔該後」,卻仍遭受黑臉對待!
工作已經夠忙碌了,還要受不知名的氣!
無視一個人,不是難事,
無視一個不知所謂的人,就更加容易!
這種氣,實在難嚥下去,亦無理由要忍讓;
忍讓,不就是等於縱容嗎?

奇怪的人,果然是無處不在!

4 則留言:

占漢娜 說...

不知所謂的人大把la~~我通常都會好黑心,希望佢地冼一鋪勁野.....我assistant初初都係o甘,有日佢犯錯,我其實唔嬲,不過我乘機俾顏色佢睇,重一次過數晒佢半年來犯既錯,佢完全無得反駁(我叫佢唔好駁嘴,佢勢估唔到我o甘記仇)。而家佢乖o左。

證明呢d人唔見過鬼唔怕黑.....

匿名 說...

公主,
查實呢個世界又真係好多奇怪的人o既.
不過日立學校向來招收的學生, 都係有禮貌見稱, 點解今次會咁失策呀.....?

匿名 說...

呢d 時候,非常歡迎你成為我地冷淡村既村民﹗保持基本禮貌 (千萬唔好為左呢d人令自己成為冇品既小朋友呀﹗),但係公事就係公事,正經而唔親切就最好喇~ 加油呀﹗

萱萱媽媽 說...
此留言已被作者移除。