星期四, 2月 18, 2010

(637) 恭賀新禧

祝各位虎年行大運, 心想事成, 身體健康!
我們沒有特別為了新年而佈置家居, 只買了一個金蘋果全盒和從奶奶和二舅父手上取得年糕和蘿蔔糕各一"底".


另外為了"新年用新野", 所以特別開了銀送來的夢芝芝床舖. 至於會長的麥0麥床舖, 就只能用在客房(雖然還未為客房添置家居), 因為SIZE太小, 可惜可惜. (多謝銀和會長) :D

3 則留言:

匿名 說...

噢!岩size真的太好了!
其實你係咪就張chichi床單而買哩張床?!hahaha

你個金萍果入面係咪得3格?
我係jusco見到個類似的

祝身體健康!!

un

匿名 說...

銀,我覺得你唔應該縱容佢,新年"留留"放芝芝出黎嚇人~(我諗如果size唔岩,佢會鋸細張床就佢...)

我既青草地麥兜可愛好多~~

祝虎年行大運,身體健康,心想事成!!!

JacQ

不再thin的阿thiN... 說...

銀,係呀,得3格架咋!呢度賣HK$100一個.

會長,芝芝甘得意,人見人愛呀!青草地麥兜都好可愛,所以我一定會用架! :)

祝你地2個都虎虎生威,心想事成啦~ :)