星期三, 9月 20, 2006

(63) 區樂民醫生覆我email啊!!

上一篇文章講到最近沉迷看區樂民醫生的散文集,一口氣看了近年的四本著作。他在繁瑣的工作中仍可笑看人生,確實值得愁眉苦臉的香港人多多學習。
昨天晚上忍不住寄了一封EMAIL給他,結果今天中午就收到他的回覆!看到他的回信,真的是開心得笑不攏嘴!就好像一個FANS收到偶像的回信一樣!我當然第一時間在MSN大肆和好友分享我的喜悅。
朋友們都問我問了什麼問題。但結果卻被她們取笑…… (>_<)
*
**
***
****
*****
問:請問時常喊真的會導致雙目失明嗎?
答:I don’t think crying will lead to blindness.
****
***
**
*
問題是有點無知,但也不用不約而同的取笑我吧!鳴鳴鳴!
不過興奮的心情已經蓋過了難為情,才懶理大家笑我無聊哩!呵呵呵!(^_^)v

3 則留言:

匿名 說...

我都係喊包喎... 但係我o既性格 mixed ?水瓶... 但依然極容易喊 ......

睇黎我地係雙魚座o既雙生兒喎 ~,~

匿名 說...

昨天我跟同事去睇西班牙電影"Volver"﹝d女主角包括Penelope Cruz在今年康城集體?女主角獎o個套電影),鬼妹同事同我都喊到豬頭。之後我地都覺得大個?重會喊係好事,代表重會受事物感動。

所以想喊就喊la...享受感動一刻,其實都幾舒服ga....

不再thin的阿thiN... 說...

可能只係得出一個結論,大部份女生都是用水造的!性情中人,易笑易喊,都唔係壞事呀~ :P