星期一, 9月 25, 2006

(67) 2000年9月25日

六年前的今天,懷著興奮而忐忑的心情,降落東京,展開為期十一個月的渡假式交換生生涯!(^0^)

5 則留言:

匿名 說...

好可怕呀!咁就6年la.........

不再thin的阿thiN... 說...

係呀,真係好快呀!!
一出黎做野,D時間就好似飛甘快;望番轉頭,發覺:甘就過左啦?

monbibi 說...

thinthin...
我比你遲一個星期到達~
heehee...
我去之前無咁lost,因為我知道有你係度等我ma~~
仲記得重聚一刻,大家忍唔住來一個擁抱
(我想那是我們認識那麼久第一次的擁抱吧)

匿名 說...

I want a hug too!!!!

monbibi 說...

sweetie...
I can give u more than one hug when u return lar~~
hoohoo...