星期五, 9月 22, 2006

(65) 汽

從來也不特別喜歡喝有汽的飲料,所以如果可以選擇的話,一般也會喝果汁,或是「沒有太多汽」的汽水。
前天走進百佳,一心想買一枝礦泉水,但看到放在隔鄰的「有汽礦泉水」那藍藍的瓶子似在向我招手,猶疑了片刻,便想不如試一試新事物,或者它和汽水的口感不同,也許我會自此愛上它呢!
一開蓋,聽到「咋」一聲,已心知不妙,喝進嘴裡,一陣攻喉的感覺已令我有點反感,結果喝了一口便放回袋裡。
喜好果然是很難去改變的。但聽聞一個人的口味會7年轉一次的,可能有一天我會跟大家說「我最愛喝汽水」也不奇啊!


5 則留言:

匿名 說...

呢個同其實唔鐘意食蘋果批既我會
無啦啦去買個蘋果批食一樣咁詭異....

monbibi 說...

好多時我都會係咁架bor...
無啦啦會去買d自己唔喜歡既野返黎食,
的而且確係好詭異...-_-

匿名 說...

照你地咁講我都好似試過...就係買納豆..明知自己沒法吃到,但就是想試下.

匿名 說...

你連汽水都要放到無汽先飲......

不再thin的阿thiN... 說...

cell:納豆哩...我只係係super度試食only!食左半啖...吞唔落...真係好臭!!!!!
un:所以M記D汽水幾岩我飲~哈哈~
原因大家都有一顆"試新野"既心~我覺得係好事黎架,大家都要KEEP住呢顆心啊!!