星期三, 11月 01, 2006

(83) 世紀最可愛的魷魚芝

因為已經錯過了第一輪的海膽芝,所以得知昨天開始可以換購魷魚芝,便第一時間約同3位好友到元祿進行換芝大行動!
一直以來元祿給我的印象是:
英皇
質素中下
紫菜不夠脆
其實已經起碼3年沒有去過元祿了,以昨天的質素來看,食物水準似乎有些微進步!不過在決定去元祿前,我已暗暗摧眠自己說:為了芝芝,多難吃也在所不計!結果我們4人匆匆吃到剛好可以換購4隻芝芝的價錢便走了!臨走之際,聽到侍應說:暫時售罄了!
暗想,幸好早一點去,否則可能不能如願換到世紀最可愛的魷魚芝了!!
(換芝手則:吃滿$50,再加$34便可換購一隻芝;若有永隆銀行信用卡,加$29便可)

(4個孖生兄弟拍拍企,影大合照!)

(身為元祿芝,誤躺在元氣碟上)
(翻轉身,扮魷魚)
(溫泉芝:wah!好似好好味甘呀!)
(東京芝:溫泉芝望mer望得甘入神呀?)

12 則留言:

monbibi 說...

super kawai~~~~~~~~

不再thin的阿thiN... 說...

係呀!!!
白雪雪,手短短甘,勁得意!!!

匿名 說...

looks yummy!!! i want to eat it!

monbibi 說...

wow...
sumie!!!
u look so horrible ar~~ wanna eat Monchhichi... =P

匿名 說...

你偷埋隻碟返來呀?

匿名 說...

嘩, 真係好可愛喎!! 到時儲埋其他sushi芝芝既時候要再影相俾我地睇呀......

不再thin的阿thiN... 說...

隻碟係元氣架...係以前一個朋友偷俾我架!唔關我事架!!我無偷野呀!!(無辜的聲音...)甘見屋企無靚碟,咪用住元氣碟做道具先lor...
我會係11月15日6點,同埋11月30日6點去食元祿呀!有興趣join埋就call我啦!不過,為左芝芝,其實我都唔介意一個人去食既~呵呵!

萱萱媽媽 說...

嘩!真係好得意呀!為0左芝芝,你一個人都去,你真係好錫佢呀!祝全部換購成功!

匿名 說...

係喎
隻碟係genki!
你最多都係囉JXL D野O者, HOHOHOHO
un

不再thin的阿thiN... 說...

sherman:第一隻已經無得換架啦! >_<
un:哈哈,我屋企都仲有一枝JXL既叉! :P

monbibi 說...

Un,thina...
講開囉野,我都試過囉左國x既blanket返屋企~~~
呵呵...可能大家都有咁既嗜好!:p

monbibi 說...

溫泉芝,你應該咬一口試下味,我估應該幾好味架...
呵呵~~~