星期一, 11月 27, 2006

(97) 救命之作: 德州電鋸殺人狂之成魔之路

2年前和朋友J結伴看"德州電鋸大屠殺"... 結果被當時的同事說我血腥暴力!
勢估不到2年後會有前傳! 今次"力邀"另一朋友陪我看, 結果... 看不夠半小時, 便忍不住要離場... 因為實在是太血腥了!
這是我有史以來第一次要提早離場的電影!! 實在是受不了... 可算是是近期繼舞台劇"暴光"後另一貼錢買難受之作!! 朋友... 對不起, 實在不應該叫你陪我看的...
(P.S. 但很想知道為什麼主角要用電鋸而不用其他工具殺人呢?)

5 則留言:

匿名 說...

在英國,好多人睇呢套戲既時候嚇暈左.....香港報紙都有登呀~~~

匿名 說...

我真係估唔到你會去看前傳,中途離場我相信是應該的,更應該的是不用看.>.<
因為我根本就太驚.

不再thin的阿thiN... 說...

我知錯啦...
其實一開場10分鐘度, 已經好多核突場面, 跟住就同朋友講:
我有D後悔入場...
但睇朋友既表情, 我諗佢係非常後悔應承話陪我睇... :P
雖然只係短短30分鐘, 但我已經不下五次被佢D音響同埋個D變態血腥鏡頭嚇到成個人彈起...
好彩朋友叫我走, 如果唔係... 我驚我會係香港第一個看這套戲被嚇到暈左既人呀... >_<

匿名 說...

等我仲叫你去睇 "saw 3" timm...

匿名 說...

he...亞典,我都話jor妳嫁啦!
睇jor德州電鋸大屠殺都未夠,仲要睇埋前傳……

好彩呢d?我不嬲都唔掂嫁je!