星期二, 11月 28, 2006

(98) 偷得浮生半日閒


Monday Blue
請了半天假
先去灣仔六國中心和久未見面的好友吃午餐
飯後本來想步行到銅鑼灣
走著走著
又發揮了路痴的本色
竟不知去了哪
結果在書局買了一疊聖誕咭和一枝筆
望著圓圓的地標
在合和樓下的Swaffaws Coffee坐了2個小時
寫了4張聖誕咭
再在Dymock打了1個小時書釘
6時15分
朋友放工
一起搭船到尖沙咀
在俄羅斯餐廳吃過晚飯
便結伴去看德州電鋸
輕鬆寫意的一天
卻被一套德州電鋸所破壞了
(>_<)

4 則留言:

monbibi 說...

oh...
我記得n年前既一次巧合機會下我同Binka都有去過li間cafe...
環境好舒服,至於coffee的味道,我早已忘了!
認得的只有那裡的環境 :)

匿名 說...

真令人羡慕.我也不知何時才有放假的一天. 這種休息的生活自我回港後也未曾做過,有機會也想再體驗一下.

萱萱媽媽 說...

你就好啦, 成日有假放...
不過就算你返工, 都偷到"成日閒"啦!何止半日喎!
俄羅斯餐廳? 好吃嗎? 我好有興趣呀?

不再thin的阿thiN... 說...

俄羅斯餐廳一般啦,無咩特色甘...
我其實只係請過2個半日之麻,邊有成日放假喎!你唔記得我係無ANNUAL LEAVE架mer?我而家放緊D special leave only!出年1月至3月都無pay leave架...要到4月先有正式annual leave! >_<