星期六, 11月 25, 2006

(96) 學生妹去剪頭髮

今天剪髮時,洗頭姐姐問:你係咪返緊學架?
到剪髮時,幫我剪了頭髮多年的Bobo說:不如你電髮啦,個樣甘細,成個學生甘!
呵呵,我正正就係想Keep住個樣似學生甘!
不過,其實都有少少心郁郁想電番髮...對上一次已經係3年前了...
大家對我電髮有什麼意見呢?

4 則留言:

monbibi 說...

thina...
一於去電啦~~~
我支持你! :)

匿名 說...

支支支芝芝芝支支芝芝支持!

匿名 說...

學生妹,我唔支持喎~
而家太多人電髮(我都係其中之一..)不如轉髮型﹖

匿名 說...

kee kee you are gifted la.. to have a young look!!! (^0^)