星期四, 11月 02, 2006

(84) 西餐班一

期待已久的西餐班終於開始左啦!
今次五金妹踩過界,去洋務工會學煮西餐(點解唔係飲食工會既?)。導師係蒲達棠先生,係大尾篤開左間大自然環保餐廳。為人風趣,令上堂氣氛相當輕鬆愉快。
第一堂學的菜色是:焗帶子孖士薯,和西班牙汁豬扒。
雖然這個西餐班是工聯會主辦的,收費便宜,但用料十足。好似帶子甘,真係見佢大大粒,豬扒又真係成條連住脊骨甘即場切出來。但雖則這個是實習班,因人數眾多(19人左右),所以有時只能分工合作,有些步驟只係有得睇,無得試做。至於五金妹,昨日就負責洗魚,拍鬆豬扒,被老師點左出去表演分蛋白同埋蛋黃的絕技,同埋自己煎豬扒,仲俾老師讚煎得靚添!但我發覺其他同學仔個個身懷絕技,刀法非凡。例如同組的男同學,切青紅椒時手起刀落,每條椒絲的闊度均等,似乎並非尋常人家!
其實今次最主要學到的是點樣做魚白汁,荷蘭汁同埋西班牙汁。唔知返屋企是否可以成功做到,但我會努力去嘗試的。但上下一堂前,我必先要習慣一下老師的用詞...例如他習慣把毫升講成克,但更離譜的是把克講成厘米,教人嘖嘖稱奇。

(用貝殼"莊"住來焗的帶子孖士薯)

( 西班牙汁豬扒)

6 則留言:

匿名 說...

典,仲有老師成日講既 "high 顫"都係好值得留意既﹗

匿名 說...

好似都整得幾靚呀! 努力學呀! 希望有日你可以煮d來比我地試食.

匿名 說...

咩係孖士薯?

咩係high顫??
hygiene?

不再thin的阿thiN... 說...

無錯,high顫即係hygiene!
孖士薯係mashed potato!

匿名 說...

oh~
mashed potato!!
unbelievable!!

萱萱媽媽 說...

好靚呀, 味道點先?其實我都好想學...
好羨慕你呀!