星期日, 11月 05, 2006

(87) Stage7:曝光

新視野話劇系列之二:曝光。
初初看簡介,以為是說香港的教育制度,點知...睇完後之後有好多野都唔明...
點解有個裸男坐係我隔離再隔離位?
點解要除晒衫?都無point既!
點解要唱D我唔明既野呢?
點解一個除完又一個?
點解個內容甘三級?
點解要用一個懶高深的方式去演繹?
點解明明話個劇長個半鐘,結果做左3個鐘都未完?
點解我唔係睇左15份鐘就離場果個人?
點解套劇可以甘難睇?
如果有好鍾意曝光的人士見到我呢個BLOG,請恕我膚淺,唔識得欣賞呢D甘有深度的話劇!亦都唔敢再去“貼錢買難受”,去挑戰呢D新思維,新眼界的話劇。

1 則留言:

匿名 說...

我知道「曝/光」係何應豐新作,何的作品不嬲都係講形式多於內容。有d似發夢or collage,極之雜亂無章。我睇過佢之前既「七重天」,似乎「曝/光」有d極端化....

何應豐其實係上次你睇過我地六樓后座個劇個consultant,張帆既恩師...