星期日, 3月 04, 2007

(236) 2007的生日快樂(2)

2007年3月4日(星期日)

大夥兒去了小萱萱的城堡團拜,除了一如以往大吃大喝外,還看了撻哥撻嫂的結婚片段、萱萱表現絲帶舞助陣,又和哥哥姐姐們大玩「Give me 5」和「Buzz」,更讓我切了07年的第一個生日蛋糕。多謝各位!(^_^)

(左:萱萱著住旗袍仔,笑得好含蓄呀!)
(右:萱萱跟著媽媽做出恭喜恭喜的動作)










(左:YEAH!今年第一個生日蛋糕!)
(右:成功和萱萱合照.(左起:細佬,萱萱,我))










(同2個幸福太太一齊合照,同埋切蛋糕)

(左:好味!!)

(右:臨走前,才一歲多D既萱萱係度大跳絲帶舞(其實係縐紙舞先岩),好CUTE呀!!)











4 則留言:

匿名 說...

可能因為第一個生日蛋糕,所以我成日都好擔心唔好味,希望你不要介意.
不過好開心你生日,有萱萱同你一齊慶祝,好勁呀!

萱萱媽媽 說...

Happy Birthday呀! 最重要係你開心...

匿名 說...

真恭喜, 最得寵是妳~~ 咦? 阿婆喺咪度? 妳知啦, 唔能夠太揚, 佢小氣, 會嬲架. 喺幅相度, 都見佢合埋雙眼, 冇眼睇.=p

不再thin的阿thiN... 說...

有你地陪我過,仲有萱萱做表演嘉賓,梗係超級開心啦!!! ^^
jo,至於阿婆...我唔敢提,又唔敢睇呀...