星期一, 3月 12, 2007

(248) 開開心心拍拖去

上星期某個早上,一返到公司,朋友傳來一個MSN,叫我去睇佢個BLOG。哈哈,原來佢係想同我講佢拍拖既消息呀!由初初佢地識,到後來既曖昧,朋友不時都會主動UPDATE我最新近況。曾經好擔心朋友,因為佢太獨立,太"硬淨"......但原來呢D野根本就唔需要擔心,亦都無得好擔心,因為緣份會係不知不覺間甘來到你身邊。好多時任你點追點搵都徒勞無功。只可以講,當察覺到緣份,就要好似朋友甘勇敢,為自己的幸福而爭取和奮鬥!祝你們甜蜜快樂!

給朋友的話:個日見到你好甜既樣,請原諒我忍唔住笑左出黎......因為,我實在係太開心啦!!!仲有,唔洗覺得同我行街時覆男朋友SMS係好無禮貌或者係唔尊重朋友!因為,我絕對接受到朋友重色輕友架! :P 同埋,對你地呢段關係有多D信心吧!何必被一些歷史而影響到你?未開始就話會忐忑不安啫,開始左,証明佢有心同你一齊,咪慢慢甘去建立信心囉!加油!(雖然我知道講就易,做其實會好難,但無信心就一定死硬!!)

沒有留言: