星期日, 3月 11, 2007

(247) 2007的生日快樂(5)

2007.03.11(星期日)

不知道今天行了什麼路,
只知道沿途看了很多水-水塘和雨水;
拍了很多照片;
途中加插了斑馬趕退旺財的一幕;
最後由大埔區行到北區,
然後再乘巴士到老師的餐廳,
享受了一頓很豐富的晚餐,
最後老師更送了一個生日蛋糕給我們。
只知道今天很快樂,
笑笑笑,笑過不停!
生日快樂,全因收到大家的電話、短訊、祝福、還有充滿心思的禮物。
我愛您們啊!!

(左:應該係船灣淡水湖)
(右:開心大合照)










(左:今日收到的櫻花BB Monchhichi,好靚呀!多謝華華!)
(右:有機蔬菜,好清甜呀!)










(左:對住蠟燭許願,真的會願望成真嗎?)
(右:位於大埔汀角路大美督村61號A地下的環保農莊餐廳,學西餐時的老師開既,好味,抵食,推介推介!)









5 則留言:

匿名 說...

典~ 個條係新娘潭路呀~
雖然冇真係見到新娘潭,不過好在景色都算宜人~~
個小郊遊都算唔錯卦,我估 :p

匿名 說...

隻chhichi好靚呀!你今年又收左幾多隻chhichi做禮物呀?
行山個日好似好大霧咁?

不再thin的阿thiN... 說...

櫻花芝芝好靚架!但琴日佢俾我D朋友糟質...好慘...>_<
琴日好大霧呀!同埋落住D雨粉,不過都OK既,行得幾舒服!

海倫,多謝你既安排啊!!

匿名 說...

我地同芝芝迎新咋!!!!!!!!!!!!!!!!
等佢可以快d同大家熟落d嘛!!!!

匿名 說...

我幫佢沖涼za~~佢咁污糟~