星期一, 3月 19, 2007

(256) 辭職

2007.03.16(星期五)

人生第二封辭職信,終於順利送出了。

想了又想,忐忑了整整一周,最終發現原來是自己杞人憂天,根本沒什麼好擔心懼怕,因為道路是自己走出來的,難道別人可以阻撓自己前進嗎?遞了信,鬆了一口氣。最後一個工作天為4月13日,之後享受一週的假期,然後便開始東歐之旅!期待期待!

8 則留言:

匿名 說...

做得好!!

匿名 說...

yeah yeah yeah!恭喜恭喜!
我自己都係,每次決定辭職,都會諗好耐,又驚同公司攪差 d 關係,又驚搵唔倒好工……
不過決定左之後,就可以好決絕。

就算好似我今次咁大膽,結果都攪得掂啦!冇嘢嘅,妳一定搵倒下一樣妳想做嘅嘢!

Wai 說...

舊的吾去, 新的吾來! 希望妳將來所有的新嘢都是好好的!

居然我重遞信遞得快過妳。咁我哋就為大家的未來而努力啦!

匿名 說...

恭喜恭喜

都係o個句
我地唔會餓死
但只係唔會發達
唔洗擔心!

enjoy ur holiday

匿名 說...

おめでとう!いいことが待っているから、大丈夫よ!ヨーロッパから帰ったら、写真見せてね!

匿名 說...

幾天沒有看到妳的新文章, 妳還好嗎? 甚念.

不再thin的阿thiN... 說...

JO,我很好,勿念!只是近來懶散了...對不起啊...

承俊哥 說...

唔好意思,最近比較忙,啱啱先上嚟睇到原來你已經辭咗職。

祝你旅途愉快,返嚟揾份更好0既工!