星期一, 3月 05, 2007

(241) 生日禮物


自從中學畢業後,和朋友就很有默契地不會在生日時互送禮物。畢竟要揀一份合心意的生日禮物,確是要付出不少心思。但姐姐每年也會精挑細選生日禮物寄回港給我。剛剛,就收到三件「暖身法寶」,為我這個超級怕凍(又怕熱)兼手腳冰冷的妹妹打打氣!多謝,HanHan!

4 則留言:

匿名 說...

個窩心暖水袋,係你鬼佬姐夫送俾你架!!!我記得你話過中意頸巾嘛.....

匿名 說...

我哩個懶鬼妹妹
年年都只係收家姐禮物
都唔知幾耐無買過生日禮物比佢lu
(除左生日蛋糕!)

不再thin的阿thiN... 說...

其實我都唔識買禮物俾人,好似樣樣都已經有甘...

萱萱媽媽 說...

好得意呀!