星期一, 8月 21, 2006

(45) 快樂

快樂可以係:
1)有一個幸福的家庭;
2)父母給我很大的自由度;
3)3歲半的姪仔挨在自己身邊撒嬌;
4)看著快3個月大的細姪仔笑;
5)晚上回到家喝到媽媽的愛心靚湯;
6)有一班好錫自己的朋友,即使他們再忙,只要我有事的話,必定會樂意細心傾聽;
7)得到朋友的支持和鼓勵;
8)和好朋友聚舊,看見她們幸福的樣子,自己也打從心底裡高興;
9)和舊同事聚舊,發揮大家的想像力;
10) 和朋友一起看話劇,因共鳴而落淚;
11) 看<獨家試愛>哭得眼也腫了,但出到街竟然被朋友的朋友讚雙眼漂亮,水汪汪似的;
12) 被auntie問夠廿歲未(事後她還說:其實我估大左架啦!);
13) 出街被人撩洗唔洗買中學課本;
14) 睡覺前看看自己的Monchhichi Collection(呵呵);
15) 為身邊的人焗蛋糕,雖然未必是最好吃的,但卻肯定是充滿心思的!
隨意就可以列舉以上的例子,其實要快樂並不困難,只要多留意身邊的人和事,不要無病呻吟,多點appreciate別人所做的一切,快樂似乎是垂手可得!但最最重要的還是那句:謹記要愛自己多一點!

6 則留言:

匿名 說...

讀左咁多年書,覺得最好既一句係
「快樂全在主觀既心,不在客觀既事」
其實道理超簡單,但係當自己有少少野唔開心,就會唔記得左呢句精警句...令自己一路唔開心落去,甚至覺得所有事,所有人都係衝著自己而來...
唉﹗其實如果唔係有呢d唔開心,又點會覺得開心既緊要同好呢~

匿名 說...

我覺得自己的快樂也可以影響到別人.
每天看到快樂的面容,別人看到都會感染到. 希望你每天都快樂.

不再thin的阿thiN... 說...

以後我的志願應該改為"做一個快樂的人"! (^0^)

匿名 說...

呢個志願話簡單唔簡單, 話難又唔難
但係我覺得你已經發現到"快樂"既秘訣, 就係"知足"啦!!
我相信你既志願一定可以?成既!^O^

不再thin的阿thiN... 說...

或者唔好甘執著就係秘訣之一!
同埋,有甘多好朋友係我身邊,其實已經係邁向快樂既其中一個step啦~ :D

萱萱媽媽 說...

對於你身邊的朋友,認識到你也是一份快樂!