星期一, 8月 28, 2006

(53) 麻薯芝士波波 (附食譜)

躲懶了一陣子,是時候重回軌道,重拾舊日的興趣。原來人,尤其是女生,無論有男朋友,無男朋友,有家庭,抑或是單身,都必須要讓自己知道「我是有自己的生活的!」。如果因為其他人而忘卻了自己原有的生活和興趣,就好像迷失了自我一樣,想起也覺得恐怖。
今天終於重拾廚具,開爐煮食,製作出好好味的麻薯芝士波波。
製法相當簡單,拌勻所有材料,中間再攘點即磨芝士碎,放入焗爐焗十五分鐘即成。口感煙煙韌韌,十足山崎出品的麻薯芝士波波。連平日不甚捧場的爸爸也吃了兩個,媽媽就吃了差不多六個。呵呵,很有滿足感!

A材料(11個分量):
糯米粉 110克
木薯粉 15克
芝士粉 50克
鹽 1/4茶匙

B材料:
已溶牛油 3湯匙(無鹽)
雞蛋 1隻(打散)

C材料:
牛奶 約105毫升

製法:
1)將A材料放在碗內拌勻
2)把B材料加入A內攪勻
3)逐少加入C,若嫌粉團太乾可多放少許,太濕則自行減少牛奶份量。但建議至少用100毫升左右,因為出來的效果會較煙韌。
4)預熱焗爐200度(若用KENWOOD焗爐,160度便可)約10分鐘
5)搓成湯圓般大小,中間放入適量的即磨PAMESAN CHEESE碎(或買現成的PAMESAN SHREDDED CHEESE亦可),放在掃了牛油的錫紙上
6)放入已預熱200度的焗爐焗15分鐘即成(若用KENWOOD焗爐,160度上火7分鐘,下火8分鐘便可)

*木薯粉在雜貨店或超市有售(我用的是惠康泛洋牌生粉->木薯淀粉=泰國生粉)

參考食譜:http://www.leisure-cat.com/frm_1244.htm



今次請來夏威夷芝芝助陣!

7 則留言:

匿名 說...

Athena ... 你真係好勁呀~~~
雖然我係唔食甜o野..
但係睇到你 d 作品...
令我諗番起細個做為食貓?個我呀 ~~

不再thin的阿thiN... 說...

呢個係鹹架~
新鮮出焗勁好味~
呵呵!!

匿名 說...

典~ 我要食我要食我要食
btw,其實係咪識整呢個就識整埋其他
好似朱古力ver. 藍莓ver 既呢﹖

monbibi 說...

thinthin...
我又要,得閒整番一打俾我拎走丫~
呵...
因為我外婆都好鍾意食! :)

匿名 說...

TT, 呢個係我有時用?網站。
http://leilako.com/recipes/info/recipe_list01.htm
站主係台灣人,對作西式麵包很有心得。雖然網站已有一段時間沒有被更新,但網站的食譜仍很有參考價值。
網主形容道:「常在網路上搜尋食譜, 最常遇到的困擾是, 不曉得成品長什麼樣子...以及食譜過於簡單明瞭, 初次製作時卻疑問重重.所以, 這個站的特色是--大部分的食譜都很囉嗦.......」

匿名 說...

嘩! 好似好好味咁.
我都難唔住呀!

不再thin的阿thiN... 說...

我都有諗過整其他味話下,不過自己唔識就番d份量...要有食譜先得呀...