星期三, 8月 30, 2006

(57) Royce Potato Chip Chocolate

見面不如聞名!
鹹鹹的薯片加上甜甜的朱古力,味道又甜又鹹,有點怪怪的。$60一盒,未免有點不值,但不失為一個good try。

8 則留言:

阿四 說...

你雪凍黎食oy~會好食d架~!^^

不再thin的阿thiN... 說...

唔,岩岩食完~凍食係好味d~

媽媽問我呢包野幾多錢,
我話:唔好問啦,
媽就話:我估30蚊到啦,
爸說:係啦,應該係甘上下,
我當然無答到啦,否則一定俾佢地話貴!
而家佢地唔知價錢,你一塊我一塊甘,不知食得幾開心~ (^_^)
以前為仔女左慳右慳,而家仔女都大啦,好應該孝敬一下佢地!
孝敬的方法有好多,佢地又唔鍾意物質野,食就最岩啦!少少美食就?到佢地甘開心,多多做都無妨~
人大左,真係覺得親人係要愛錫多d先得架!

匿名 說...

係呀!尤其係當佢地都處於世界的另外一邊,自己又有自己的生活要照顧,錢又搵得少過人,真係唔知可以點。惟有寄望在不久的將來平步青雲,衣錦還鄉la....

外子心知我掛住家人,說不如買機票俾我下個月翻去探下屋企人.....但我諗都係等聖誕la....

匿名 說...

我都有試過這種經歷,買了一些不好吃的東西,仲要唔平,真的不好受. 食物都算好,可以一人一口就吃完,但如果係衣服的話,真的沒其他用處.>.<
少少錢都可以試下,但太多的話就不太好呀!

匿名 說...

如果阿爸阿媽知道個價錢你就實有說話聽...不過通常佢地會一面話你一面擺d薯片落口... 到最後佢地會問你一個簡單既問題..."阿女,你幾時行開買過呀??"

不再thin的阿thiN... 說...

hanhan,聖誕先la,到時可以同鬼佬(:P)2姐夫一齊返香港慶祝聖誕,生日,除夕,元旦同結婚紀念日,諗起都sweet呀~呵呵~

不再thin的阿thiN... 說...

michelle:所以我唔會買衫俾父母架,除非佢地同行,有得度Size!
奇雲:以我爸媽既性格,應該會邊食邊彈再邊食~但唔會再叫我買lor! >.<

匿名 說...

thin thin 大人, 此段留言純為向你表明我有留意你的blog...

Potato Chip Chocolate此物小妹在沙巴旅遊時亦有買回來當手信,當時好像是HKD30左右一罐 (對..是罐裝的~) 試食時覺得很好吃,但回來後又覺得個味又咸又甜幾古怪..所以說: 我們雙魚女就是煩~horhor..