星期三, 8月 30, 2006

(56) 魚仔

父親節時送了一缸魚給爸爸,包括一個小魚缸,氣泵,燈,玻璃珠,白砂,風車,其他裝飾品,和齊齊整整15條魚(接吻魚,米奇老鼠和淡黃色小魚)。事隔3個多月,魚仔逐條逐條死去,最近兩三個星期只剩下4條(2條米奇老鼠+2條淡黃色小魚)。但昨晚爸爸又發現多2條死屍!!現在只剩下1條米奇老鼠和1條淡黃色小魚。魚缸本身不大,但只剩下2條,又未免太過寂寞,所以爸爸決定買回一些新血。
為表揚最後2條“適者生存”的生還者,昨晚特地為牠們拍了大特寫,讚揚牠們對生命的堅持! (^_^)


淡黃色小魚 米奇老鼠(因尾巴有一個酷似米奇頭的mark)

4 則留言:

匿名 說...

我老豆以前d魚仔都係
養下死下加下養下死下
我稔你可以撈起o個兩條魚
洗下個缸
先再放新魚落去

不再thin的阿thiN... 說...

其實以前不嬲都有養開魚架,自從搬左屋之後先無養!
以前d魚仔死,我唔會有咩感覺架!
但因為今次d魚仔係我揀既,所以先至有d戚戚然既感覺...
反而爸媽都睇得好開,佢地話:d魚死係好正常架喎,如果唔係金魚街d人唔駛做生意啦! >.<

匿名 說...

唔好再買呀! 因為我家的經驗來看,新的會被舊的咬死,而到最後佢地都會得翻2隻. 1隻太寂寞,所以到佢地攻擊到咁上下就會收手.
總結來講不要買新的呀!
不過我家個兩隻魚不之是否好吃好住下,竟然由手指尾咁小長大成一隻手掌咁大的魚,而且佢地仲認得人,知道邊個會比野佢吃.
你都咪話唔勁.

匿名 說...

咁我又好少養到剩返兩條
總之就係一大咋小魚
慢慢就會死晒
我稔都係睇魚種掛