星期五, 8月 03, 2007

(343) 划算

「小姐,我地而家做緊推廣,你手上個支精華素,再加埋同一系列既爽膚水同埋潤膚霜,只係598蚊。仲會送埋支青瓜防曬霜同埋香桃冰極噴霧俾你。」

手中的精華素價值230元,只要再加多368元便可以額外得到4件護膚品,看似很划算。正當猶疑之際,突然響起朋友曾經對我說過的一句話:「買之前,諗下係咪真係需要啦,費事買到返屋企又係得個擺字!」

快速的在腦中SCAN了一次堆積在廁所裡的護膚品,發覺自己以前常常「貪小便宜」,以為所謂的推廣是千載難逢,再加上化粧小姐的落力慫恿,結果便高高興興的把「優惠套裝」帶回家。有時更會因為多買一二百元便可做VIP,便「落力」的選購未必真正需要的產品。可惜,其實優惠套裝根本就不是件件合用,結果可能用了兩三次便把它們打入冷宮。到有一天無意中發現它們的蹤影時,赫然發覺它們已壽中正寢,無奈要把一瓶一瓶簇新的護膚品丟掉。原本以為「有著數」,結果卻白花了金錢。 一想到這裡,便理智地拒絕了化粧小姐,即使面對她一而再再而三的甜言蜜話亦不為所動。

推廣貨品故然超值,但如果當中有不合用的產品包括在內,最後只會淪為一堆廢物。尤其是護膚品和化粧品,放得太久便會變質,還是有需要才買才叫做划算!

3 則留言:

匿名 說...

好多時我都會為了做vip而落力選購,但係過多一段日子,我會發現其實那些都沒用.有很多時很難去忍,但我想真的要改改.

匿名 說...

係哩d時候
你諗下
1)自己d錢係用勞力得返來
2)究竟自己出來係想買d咩
3)買左返去又點呢?擺?用?
4)我唔係徐子琪

你就唔會咁輕易洗左出去架啦
年青人
想快d退休就唔好亂洗錢呀

不再thin的阿thiN... 說...

知道,我最近已經好節制架啦~