星期五, 8月 10, 2007

(351) 眉運

8號風球去了做FACIAL。跟相熟的FACIAL姐姐閒聊起來,談到面相,原來她曾經跟師傅學習過,所以便隨口分析一下我的個性,也蠻準,然後說:「你個額生得幾靚,但眉毛就差D,有D亂。」
我:「額生得靚有咩好呢?」
她:「會甘甘甘甘」(下省100字)
我:「甘眉唔靚又會點呢?」
她:「你出年開始,打後6年會行眉運,眉亂可能會影響感情運……(下省100字)有無諗過出年結婚呀?(下省100字)不過我都係學過下啫,聽下就算啦,唔好甘認真去諗。」
聽到後心中有點不是味兒。
不過想真一點,其實所有風水睇相也是依書直說。一個人的命運不單單以眉毛來定斷。迷信一點的會想要配合八字和手相才能準確算出一個人的命運;而科學一點的會想除天時,還要地利加人和。命運若果是一半取決於天,另一半取決於人的話,只要努力點,總能克服天生的「差眉運」吧?!

8 則留言:

monbibi 說...

其實我覺得信則有,不信則無。。。
我。。。就是不信!(哈哈~~~)

匿名 說...

畀你知道將來又點呢?就算條眉真係同你o既感情生活有關,又點呢? 最重要係點樣去面對o者,你話係o米?

占漢娜 說...

唔好諗眉既事la,當花邊新聞聽下就算....計我話d鍾意命理術數既人,都係insecure,某方面欠缺信心....俾得$俾做面,最緊要係整靚d皮膚,佢手勢唔錯0架。

匿名 說...

其實我都係屬唔信個種的人. 因為就算係真都好,有d事都係改變唔到呀啦. 所以不多好好珍惜現在擁有的.

不再thin的阿thiN... 說...

放心啦,我講出黎同大家分享下啫~佢話我未來6年都行眉運,唔通我6年都唔結婚咩?:P

匿名 說...

其實佢想你比埋錢修眉o者

匿名 說...

對於命理
我係中立態度
我會睇但唔會跟晒去做
當係一個advice
自己的決定都好緊要

不再thin的阿thiN... 說...

哈哈,修眉?佢包埋架!
命理,我一般都唔會主動去睇相架,費事聽完自己多心!