星期四, 8月 16, 2007

(356) My Lunch Box

一入到PANTRY, 已經聽到大家說誇張... 一睇,原來係話我飯盒隻蝦誇張地大! 望真下,又的確係幾大, 足足佔左大半個飯盒呀! 梗係啦, 媽媽一早起身去買架喎, 梗係又大又新鮮D架啦~ :D

11 則留言:

Unknown 說...

Mimi 偏心,我地以前帶飯都無甘好餸!

不再thin的阿thiN... 說...

屋企得番我一個未嫁女,梗係唔同D架啦,呵呵~

占漢娜 說...

好耐...無食0甘靚既蝦...

Unknown 說...

明年去日本食! 喂我在Ting's bf's blog 留左個留言, 睇下!

匿名 說...

thina...
你食咁少飯哦,難怪你咁瘦啦~~

真好。。。
好羨慕,我都想個飯盒有咁大既蝦!
呵呵~~

btw...
幾時得閒搵日同我食lunch哦?

jaztamama 說...

如果要我長途拔涉去到咁遠嚟買真係做唔到..
你媽媽真係好好好好呀!仲係最大隻tim~
我呢d又懶又為食嘅唯有靠黐啦~:p

萱萱媽媽 說...

好富貴的lunch box呀!其實阿thin個lunch box成日都好豊富架!

匿名 說...

媽咪錫晒你啦.
連我爸爸同細佬都唔及你媽媽呀!
等我要求下先

占漢娜 說...

呢隻蝦既回響都幾大,第9個comment....

Unknown 說...

梗係啦! 我昨天去 Mimi 度吃飯,啲蝦只得相中那隻的一半!!

不再thin的阿thiN... 說...

呵呵,只此一隻,絕無僅有!!
alice:其實你前日見到個隻都好好味架,不過好明顯你係睇唔起佢lor!
占漢娜:總有機會再食既~
雀仔:撻哥甘好手勢,D蝦係邊度買都會整得勁好味架啦~會邊食邊甜笑添啦~
SHERMAN:比起你D零食鮑蔘翅肚,我個D濕濕碎啦~
CELL:你D手絲雞都好勁呀~
比比:你放幾點LUNCH架?