星期三, 8月 15, 2007

(353) 其實我好鍾意花架, 真架!!! 不過...

星期日興高彩烈地和朋友到花墟買小盆栽, 準備為辦公室增添一點點優雅感。沿途看到不少美艷花花, 但礙於怕太難種, 所以最後決定買"金錢樹"和"水藍星"。賣花的哥哥說金錢樹沒有什麼特別的栽種技巧; 至於水藍星, 單純地被它漂亮的外表所吸引, 也沒有理會要如何打理。結果, 媽媽對"金錢樹"一見鍾情, 所以便決定把它種在家中花槽, 至於"水藍星"就帶回公司栽種... 怎料...

(左: 8月12日, 仍然安然無恙...)
(右: 還有幾朵紫藍色的小花)


(左: 8月13日早上一起身, 已見到小花全都枯萎了...)
(右: 8月14日, 只剩下一堆雜菜...)


嗚嗚嗚嗚....................................................................................

11 則留言:

匿名 說...

我諗哩d根本係唔係好適合係盆種
早兩年我都買過盆第二d類似
花謝葉都跟住謝了
亦可能唔適合係室內種
我諗你擺office
買d主要係葉既好d...
始終無陽光爭好遠...

不再thin的阿thiN... 說...

其實佢可能適合水種多D...唉,我都係唔應該貪佢D花靚,就買左佢返屋企...>_<

jaztamama 說...

都係嗰句啦~
d花喺最靚嘅時候俾你睇到跟手買埋;
問題未必係喺你識唔識身上或者係盆花難唔難種身上, 而可能係檔主宣傳手法都未定....因為我都唔知種死左幾多盆之後結果家陣都係種緊普遍到不得了嘅富貴竹同文竹咋~:p

匿名 說...

算吧啦....你唔好再買,或者買左再轉送比人種係咪會好d呀!

Unknown 說...

唔緊要啦,我連係人都識種既蘆薈同仙人掌都種死左幾棵,連金松都由青色變成金色,簡直係生靈涂炭!! 草菅花命!!

我在書展買衛斯理,明窗出版社送了十本 Home Garden 給我,如果有興趣可外借

匿名 說...

UN UN講得O岩, 係office種盆栽一定要睇下適唔適合係室內種。好多o既花同香草都需要長時間日曬同埋通風,唔多o岩係室內種。你可以試下種非洲紫羅蘭,唔需要曬太多都得。你要o既話,我可以畀你。我屋企有好多...好多...

仲有,趁你盆野仲未死,快d 帶返屋企種啦。

匿名 說...

raku:點解你有好多??咩色?有D想要~
唔..我諗佢可能已經掉左盆野...

michelle:我以為你話:算吧啦....你唔好再買...叫你王子送比你啦...添!

不再thin的阿thiN... 說...

未掉呀~我覺得佢今日有番D生機!好緊張呀!!
RAKU,我對你D紫羅蘭有興趣喎~ :D
UN,其實我都以為MICHELLE係會甘樣講架...

不再thin的阿thiN... 說...

ALICE,我其實都曾經種死過仙人掌 >_<

匿名 說...

d花有紫色同粉紅色,依家浸緊d 根(摘一塊非洲紫羅蘭o既葉,浸係水裡面,一段時間後就會出根,移植到盆裡面, 就係新O既一盆啦)成功就通知大家啦!

不再thin的阿thiN... 說...

RAKU:加油呀!!等你啊~