星期一, 8月 06, 2007

(346) 第三個婚禮

去年10月尾, 今年1月尾, 然後是昨天, 短短9個月便參加了3個婚禮, 有幸分享新人的喜悅, 絕對是一個很難得的回憶. 讀設計的新娘子為自己的婚禮可謂勞心勞力, 既為自己設計喜帖, 又自己設計婚紗和晚禮服, 連一眾兄弟姊妹的禮服也是她一手包辦! 她的衣飾可謂獨一無二, 令人眼前一亮. 而酒樓的陳設也瑰麗堂皇, 有我最喜愛的水晶燈, 如果再加上羽毛就更加PERFECT了!
還有一個小插曲... 在婚宴中竟然碰到"自我提升"!!!!!! 原來她們現在在同一間公司工作... 世界果然細! >_<

(左: 進場時簽番個靚名! 簽係POSTER上, 係咪好有明星FEEL呢?)
(右: 入到會場, 梗係要同靚靚新娘同埋型仔新郎合照啦!)


(左: 一對新人準備了吹氣捧俾大家玩, 務求令氣氛熱鬧D! 但不停係甘拍, 好攰架... 唯有安慰自己"拍得多可以修BYE-BYE肉架"... :P)
(右: 請左律師即場註冊, 令大家可以分享他們宣誓的喜悅! 今次無喊... 但我都忍唔住眼濕濕~ 好感人啊!)


(左: 同靚靚姊妹花影相~)
(右: 食食下飯, 見新娘換新裝, 忍唔住要出去個台度同佢地影番幅靚相!)

10 則留言:

萱萱媽媽 說...

嘩, 真係好靚好靚好靚好靚好靚好靚好靚...
請問邊個係"自我提升"?

匿名 說...

原來個日個個係"自我提升".
不過當日個場又真係幾靚呀!我地都映左唔小相.

Unknown 說...

你個婚禮一定更grand, 因為你已經參加了多個婚禮, 而且你又有兩個很熱心的姐姐! 姐妹同心其利斷金!

monbibi 說...

"自我提升"。。。難道就是kore?

占漢娜 說...

係!斷金!

匿名 說...

你地真係有緣
咁你地有無講野呀?
依,咁問你朋友,咪可以知道究竟佢間公司係做咩product囉!
.
你快d做主角啦
咁就唔洗ot咁辛苦啦
yeahyeah~

不再thin的阿thiN... 說...

sherman & cell:自我提升...要追溯番我1,2月既blog啦...哈哈!

un&bibi:佢轉左工呀,而家間公司係做sponge架!都係電子行業lor~(其實我大半年前都有in過呢間,好彩無入到去做啫!!lucky!!)傾計...無點傾呀,不過我為左滿足大家既好奇心,所以有同佢影左幅相...不過不便post係度,費事嚇親各位好友啦~hehe~~

姐姐們:噢,暫時不要想太多~ :P

monbibi 說...

但我好想睇下有幾驚嚇wor...
thina,不如你post係facebook丫!
呵呵。。。

不再thin的阿thiN... 說...

唔...不要我EMAIL俾你啦...嘻嘻...

monbibi 說...

thina...
我收到e-mail了,一開出黎好大個頭丫~~
效果更加驚嚇lor... -.-;

我表姐經過望到幅相問:li個真係你同學黎架?做咩年紀好似同你差咁遠既?(汗。。。)