星期五, 8月 10, 2007

(350) 好慘呀!!!

宣佈了3點半前會掛8號, 在公司的日本人A說即時可以走(當時大約2點)... 正當大家準備走人之際, 8卦日本人B在機場打電話回來, 叫大家唔可以走, 要等到2點8先走得!!!!
8卦日本人真係太8卦了!!!! 要大家在颱風最接近香港之時才走, 實在妄顧大家的安危!!!! 好過份呀!!!!!

1 則留言:

Raymond 說...

嘩! 好慘呀!
不過令我捻起今年年頭o既一場雪暴..
好多公司o係中午時已經放人, 但我(舊)老闆死都唔肯俾我o地走.. 到四點先放人(當時已經有百幾宗交通意外啦)!
由於太大雪o既關係.. 我等到六點幾先至有火車呀! ><~
打份工o姐, 我係賣力o架嘛, 唔係賣命喎...