星期三, 6月 06, 2007

(299) 面試1

落機27個小時後就去了見工。
話說昨天抵達香港後,剛步出機艙1分鐘,電話便響起來,原來是agent。她們和我之前的公司聯絡過,得知我已辭職,便問我有沒有需要找工作。Good timing!回家後便收到電郵,今天早上便通知我去見工了。
今次是Panasonic。
個半月沒有聽過/講過/睇過日文,所以收到電話後便努力溫習日語。我和朋友說很擔心面試時口啞啞,朋友說「唔怕,用到時就記得番晒架啦!」我說「邊有甘神奇呀?」但原來世事就是這麼神奇!果然是「用到就記得番晒」。
下午4時開始見試,首先見了一個中國籍男子,頗俊俏,可惜有點乸乸的(:P)。英文,普通話,廣東話,傾談了差不多1小時,之後他便叫了Procurement Group的日本人來,再用日文in了40分鐘,面試終於完結。
他們想請一位有管理經驗的人,而我只有採購方面的經驗,所以對這個OFFER也不會抱有厚望,就當是練習一下面試的技巧吧。而且,聽了不止一位朋友說Panasonic不太好做,很忙,福利一般,而且內部很亂。唯一最吸引的是有16天大假!比起一般的10天假期,實在是天壤之別。
期望agent快點安排多些面試,因為我要盡快恢復工作,努力賺錢,否則快要食穀種渡日了!

7 則留言:

匿名 說...

加油呀!希望你快d找到工做呀!

萱萱媽媽 說...

加油呀! 我們支持你呀(精神上)...金錢方面, 就要靠你自己了...嘻嘻..

匿名 說...

用到就記得架啦
我只係公司的小嘍囉
面試問d野
問來問去都係o個d野
.
好恐怖
一落機就接到電話

匿名 說...

Thin,
haha 素素現在就是在panasonic度做緊呀....
下個星期要出差添呀....

不再thin的阿thiN... 說...

素素,甘岩既?!
我下星期一second in,唔知會唔會見到你呢? 同埋,知唔知2nd in會in d咩架呢? :P

匿名 說...

Ha?素素, do you know cynthia ng???

匿名 說...

妃妃,
我當然知道cythnia, 因為佢同cindy買緊audix的hvt嘛.... haha, 不過我無同佢講佢個朋友susanne係我的舊同事, 我怕唐突呀, hehe~~~ 又係同一句說話, 呢個世界好細呀!!!