星期六, 6月 16, 2007

(305) 薑汁撞奶 (附食譜)

一向對燉奶/撞奶/雙皮奶的興趣不大,但對薑汁撞奶的製作過程和原理卻抱有好奇心,所以今天決定一試。果然,真的是零難度,跟著食譜做,肯定成功!

材料:(1碗份量)
鮮拃薑汁  1湯匙
高鈣低脂奶 1盒,即235ml(坊間傳聞用維記的高鈣低脂奶效果最佳)
砂糖    1湯匙(根據個人口味,份量可加可減)

製法:
1)拃好薑汁備用

2)將奶和糖放入煲中加熱,看見冒出白煙便可熄火

3)煲好後,取另一大碗將鮮奶來回倒10次(好似拉茶甘,不過唔駛甘高),目的是令奶降溫至60-70度
4)為防止薑汁中有沈澱物,先略略拌勻薑汁,然後將奶沿碗邊緩緩倒入薑汁中
5)不要移動或搞拌混合物,靜候數分鐘即成
(下圖:睇下,隻湯匙可以放係D奶上面,凝固得唔錯架!)
豆知識
薑汁撞奶的原理:薑含有蛋白酶,能與牛奶內的蛋白質發生化學反應。牛奶內的一種蛋白質由可溶的狀態轉成不可溶的狀態,使牛奶凝固。

6 則留言:

占漢娜 說...

wow!真係好容易o甘bo....原本用一茶匙薑汁就得.....我好鍾意食ga....成本o甘低,真係賺到笑。

匿名 說...

可能我對這個沒興趣,但我見到你整得又幾好咁,或者有機會我都會試下先.

不再thin的阿thiN... 說...

han:整俾D西人試下啦,要係佢地面前整喎,撞兩撞就整好,好似好勁甘架!!
cell:哈哈,雖然唔太喜歡食,但整到好有成功感架!不妨一試!!

萱萱媽媽 說...

等我又試下先...到時報告你知!

匿名 說...

我都唔鍾意食
不過
下次試下用全脂奶啦(如:蒙牛)
我成日覺得脫脂+低脂奶係水...

Simonne 說...

hi,
Mine doesn't harded like yours. Mine is more like yogurt.
Do you mind telling me what type of milk you using ?
Thanks!
sukkimi@hotmail.com