星期四, 6月 28, 2007

(317) 回歸

誤導了大家,令大家擔心我和男朋友的感情,不好意思!
雖說世事難料,但講到「感情上的舊情復熾」,一定不可能用在我的身上。上一個他,簡直不堪一提!況且現在的男朋友很好,怎捨得離他而去?
今次講的「舊情復熾」,純粹在訴說我和HITACHI的關係罷了!說到這裡,大家也應該開始有點眉目吧?
(待續)

10 則留言:

monbibi 說...

一額汗。。。-_-''

sumsum 說...

phew~~~~~~~

Sei Gi 說...

咦...我又冇擔心wor, 因為我估到係講邊樣呀! Yeah!
新又好, 舊又好, 總之0岩自己先係最緊要呀! 衷心恭喜晒你呀!

匿名 說...

其實唔知底薀,都真係嚇死朋友呢!俾你激死!幾時復合呀?

萱萱媽媽 說...

你真係好鬼馬, 我一邊看就一邊笑...
熱烈歡迎你的回歸! 我冇走到佬呀...只係個手提電話玩跳水咋...
一路與你共同進退的人上

不再thin的阿thiN... 說...

sher,今朝搵唔到你,我真係以為呢個係一個局呀呀呀呀.......

jaztamama 說...

thin:
家陣我呢隻雀都有d份同你共同進退架!
試問又點會係一個咩局呢?
咪就係大團圓結局囉~
yeah><

不再thin的阿thiN... 說...

好感動啊!!!
雀:共同進退?真係?甘如果配件有咩事,都記得要同我共同進退,共渡時艱喎!!!

匿名 說...


佢見到你咁讚佢
要即刻撲返黎啦

匿名 說...

昨天聽到Jazzy話叫阿tHin返黎做,我以為係講笑,點知今日阿才宣佈你下星期回來,我真的嚇了一跳呀,恭喜晒呀!熱切期待公主回歸!