星期日, 6月 24, 2007

(311) 編織班

經過個半小時美女MISS的悉心教導,再加上精美的筆記,我終於學曉基本的勾針技巧了!下堂要繼續向美女偷師!呵呵!

(左:好專心甘學編織)
(右:去左和民食LUNCH)


(下:今日自己試用中長針來為芝芝織了一條簡單的頸巾)

6 則留言:

monbibi 說...

thina,你好利害丫!
麻煩有時間織多條俾我屋企既chi妹丫~~
佢話佢想要紅色wor...多謝先!
(哈哈哈~~)

匿名 說...

wow! so fast!!

匿名 說...

好勁呀!會唔會好似jo咁織其他野呀!

不再thin的阿thiN... 說...

monbibi:唔勁架!如果仔細睇,就會發覺D手工好麻麻架啦...:P
jo:但我仲未做功課...嘻嘻...
cell:我都好想好似jo甘叻呀!!

jaztamama 說...

thin:你學野咁快,一定可以越嚟越犀利啫!
查實我都想join埋架,不過我想學織呀...

萱萱媽媽 說...

嘩, 好靚喎, 加油加油...不如你們開班啦!
你仲可以教埋煮野食添...