星期一, 6月 11, 2007

(302)「小姐小姐…」

離開Panasonic,正匆忙地準備到Agent面試時,突然有一位年輕女子叫道:「小姐小姐,我頭先行係你後面,發覺你身型好適合做時裝Model。我地有安排Model係東方同蘋果副刊影相架...(下省300字)」
相信大家也有不少這些「被發掘」的經驗。每一次聽到他們這樣說,心裡只會納悶地想:「乜我個樣好似好易被騙甘咩?!」

發明星/model夢的公司:www.thegroupmag.com

3 則留言:

匿名 說...

其實遇到這種人時,我都會覺得唔係呀!我咁樣都可以做model,這個世界真的變了呀!
不過你試過有人問你"小姐,你著乜碼的衫呀?"(跟住係點都不用多說)...相信都係另一種騙人的手法.

不再thin的阿thiN... 說...

係呀係呀,次次行親加連威老道都會俾一個講廣東話唔正既女人叫住,問"小姐,你係咪著中碼架?"
唔知有無人真係信,跟佢上去所謂的studio試鏡架呢?!!定係其實真係真既,係我地睇得警訊多,築起防範的心呢?

匿名 說...

呢d中碼人就一定係呃人lor
真係盲既都一定知,點會thena你又係中碼,我又係中碼即
就算係,你應該係女裝,我係男裝lor
d人講野都離晒譜既~ 唉
咁樣,佢不如叫我種金都冇咁傷我自尊﹗